Welcome-листи і заборонені тематики

Дата публікації
16.05.2019

Підкажіть, як налаштувати welcome-серію листів в системі Email і SMS розсилок SendExpert?

В системі SendExpert зробити це легко і просто. Давайте розглянемо поетапно, як вирішити це питання.

1.   Створіть форму підписки.   На робочому столі, в правому верхньому куті необхідно натиснути на меню «Налаштування проекту», в випадаючому меню натиснути «Форми підписки». Створити форму підписки, згідно тій кількості полів, яка необхідна.

Створюючи форми підписки не забудьте вказати, в яку саме групу повинні потрапляти нові користувачі. Збережіть отриману форму підписки, а згенерований код розмістіть на Вашому сайті.

2.   Створіть welcome-лист. На робочому столі   SendExpert   в меню «Поштові розсилки» зайдіть в підрозділ «Листи автовідповідача». Натисніть на кнопку «Створити». Підготуйте контент листа у блочному, візуальному редакторі або за допомогою готових шаблонів, і збережіть результат.

3.   Створіть автовідповідач. На робочому столі   необхідно перейти в розділ «Поштові розсилки», підрозділ «Автовідповідач». У вікні, натиснути «Створити дію».  

Оберіть:

* Підготовлений welcome -лист;

** Відправку «в заданий час»;

*** У цьому пункті радимо не вказувати, через який час відправляти автовідповідь — це потрібно для того, щоб лист-підтвердження про реєстрацію приходив відразу ж після реєстрації;

**** Виберіть «Умова відправки» — «Відправляти після додавання нового підписника через форму підписки»;

***** Виберіть збережену Вами форму підписки.

Перший лист, що підтверджує реєстрацію, з вашого welcome-ланцюжка, готовий. Для того, щоб створити інші листи ланцюжка, необхідно створити контент таких листів в підрозділі «Листи автовідповідача», після цього налаштувати їх відправку в підрозділі «Автовідповідач», вказавши час відправки, наприклад, через день.

Як прибрати банер «Відправлено за допомогою SendExpert» внизу листа розсилки?

Банер «Відправлено з допомогою SendExpert» автоматично підкріплюється до всіх розсилок, відправлених з акаунтів, які перебувають на безкоштовному пакеті. При підключенні будь-якого платного пакету, банер автоматично забирається.

Як і де можна подивитися залишок пакетних листів в системі SendExpert?

Зробити це дуже просто. Зайдіть в свій аккаунт системи SendExpert. У правому верхньому куті натисніть на «Тарифний пакет».

У меню ви побачите інформацію про поточний пакет, терміни його закінчення, а також про кількість листів, доступних в поточному пакеті. Натиснувши «Змінити тарифний план», ви перейдете на сторінку з переліком всіх можливих тарифів і якщо у вас не вистачає коштів для відправки розсилки, можна оперативно вибрати необхідний пакет і перейти до оплати.

Чи буде розсилка відмодерована, якщо деякі з моїх підписників працюють в заборонених вашої системою сферах?

Якщо ваші підписники реєструвалися на вашому сайті, заповнюючи форму підписки, або це ваші клієнти, які давали згоду на розсилку, система SendExpert не забороняє відправляти розсилки, в якій би сфері бізнесу підписник не працював.

Правила користування і Антиспам-політика системи SendExpert забороняють використовувати систему для розсилки з інформацією про продукти або послуги такого змісту:

- Служби і сервіси знайомств, ескорт-послуги;

- Фармацевтичні препарати, сексуальні товари, препарати за рецептом, лікарські засоби-підробки;

- Робота на дому, будь-які види заробітку грошей онлайн, будь-які способи швидко збільшити свій заробіток, дохід або прибуток, зміцнити фінансову незалежність і т.д .;

- Фондові ринки або дошки оголошень;

- MLM-компанії, мережевий маркетинг, фінансові піраміди;

- Партнерський маркетинг, а також бізнес, заснований на отриманні відсотків від продажів;

- Послуги допомоги та оптимізації заборгованості по кредитах, боргові колектори;

- Список брокерів або сервісів оренди;

- Незаконні товари, піратське програмне забезпечення або медіа.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!