1. Як персоналізувати лист, не використовуючи звертання на ім'я?
Нерідко під персоналізацією листа розуміють лише вставку звертання . Але це не єдиний спосіб, який допоможе зробити лист більш індивідуальним.
Для цього необхідно у своєму акаунті в системі SendExpert у розділі «Налаштування проекту» вибрати «Налаштувати поля бази».
Тут користувач може додати необхідну кількість полів, клікнувши «Додати поля бази». Користувач зазначає бажану назву поля — це може бути, наприклад, «розрахунковий рахунок» або «назва компанії» — і вибирає який тип даних це буде: текстовий, дата або список.
Створені поля автоматично заповнюватимуться відповідною інформацією з імпортованої бази.
Для того, щоб застосувати персоналізацію в листі, необхідно в редакторі знайти пункт «Персоналізація», зі списку вибрати необхідне поле і за допомогою курсору вставити в текст листа.
2. Чому листи, що відправляються через SMTP-сервер, затримуються на 30 і більше секунд?
Швидкість відправки листів через SMTP не змінюється, але відправка здійснюється кожні 60 секунд.
Тобто розсилки відсилаються не індивідуально, а своєріднимипартіями. Всі листи, створені в системі, накопичуються протягом 60 секундного періоду і всі разом відправляються на останній секунді.
Тому якщо сервер щойно відправив партію листів і користувач натискає «Відправити» на першій секунді наступної хвилини, його розсилка піде через 59 секунд.
3. Чому листи відправлені через SMTP потрапляють в спам?
Фактори, що впливають на надходження розсилки в спам, однакові як для листів відправлених за допомогою SMTP, так і для звичайних розсилок.
Це можуть бути:
- великі букви у темі листа;
- «небезпечні» слова у темі такі, як: акція, безкоштовно, знижка, придбайте і т.д;
- велика кількість зображень;
- повторювані знаки оклику або питання;
- використання поштових скриньок від безкоштовних поштових сервісів як зворотної адреси електронної пошти.
Теги: SendExpert SMTP персоналізація