04.09.2019
Якщо потрібно копіювати отримані листи з одного поштового клієнта на інший, або ж вам незручно слідкувати за кількома поштовими скриньками одночасно, можна звернутися до налаштування переадресації.
29.08.2019
Аналіз розсилок і моніторинг успішності email-кампанії — запорука покращення не лише показників email-маркетингу, але і зростання кількості продажів і прибутковості компанії.
22.08.2019
Створити унікальний дизайн, написати захопливий текст, розробити привабливу кнопку СТА, врахувати всі нюанси адаптивності верстки – і все це дарма, якщо немає адекватної бази підписників.
14.08.2019
Ефективність будь-якої роботи залежить від чіткості поставленних завдань. Які задачі вирішує емейл-маркетинг і які цілі слід ставити, щоб докладені зусилля приносили бажані результати?
06.08.2019
Цього місяця розглянемо найпопулярніші запитання про роботу з системою звітів в сервісі SendExpert. Як експортувати дані? Як «читати» звіти? Й інші питання.
25.07.2019
Багато авторів розсилок навіть не задумуються над подальшою долею відправленого листа. Подібна тактика може призвести до негативних наслідків, а ось для успішного email-маркетингу надзвичайно важливо контролювати ефективність кожної розсилки.
16.07.2019
Як створити групу? У чому різниця між групою і фільтром? Ми продовжуємо збирати найчастіші запитання клієнтів в тематичні блоки. У цьому місяці ми вибрали найпопулярніші питання про можливості сегментації у сервісі SendExpert.
12.07.2019
Масова розсилка дозволяє ефективно охоплювати цільову аудиторію і легко відстежувати статистику. Але щоб email-маркетинг приносив саме ті результати, на які ви очікуєте, необхідно звертати увагу на декілька важливих моментів.
03.07.2019
Будь-який бізнес — це комунікація зі своїм покупцем/клієнтом. Розвиток і репутація компанії у багатому залежить і від діалогу, який вона налагодить зі своєю аудиторією. Як сервіси email-розсилок допомагають реалізувати це завдання?
27.06.2019
Що таке конверсія і від чого залежить цей показник? Які прості і, на перший погляд, елементарні методи допоможуть покращити вашу розсилку і підвищити конверсію в рази.
13.06.2019
Чому розсилки потрапляють до модератора, скільки часу займає перевірка і що робити, аби розсилка не затрималась через модерацію?
23.05.2019
Легальне додавання підписника в базу є таким, після того, як підписник дав свою згоду на отримання розсилки і обробку персональних даних. Розглянемо два основних шляхи збору контактів для розсилки.