Легальне додавання підписника в базу є таким, після того, як підписник дав свою згоду на отримання розсилки і обробку персональних даних.
Опитування / семінари / конференції
Якщо ви збираєте контакти для своєї бази в офлайні, то у вашій формі (опитувальнику, договорі, анкеті учасника) має бути пункт, в якому клієнт повинен висловити свою згоду отримувати розсилку від вашої компанії шляхом проставлення галочки в необхідному місці анкети.
Підписка на розсилку через спеціальну форму, pop - up вікна або чат
Чати на сайті можуть збирати адреси під приводом відправки відповіді, на питання, що цікавить користувача, і вже у відправленому листі поінформувати людину про свою розсилку.
Так само збирати контакти можна через форми для відгуків. Вони повинні бути максимально короткими, щоб не відштовхнути людину поділитися своєю думкою, а щоб підштовхнути людей залишати відгуки, можна пропонувати якісь приємні бонуси.
Крім того, що людина може залишити Вам свій еmail при реєстрації на сайті або здійсненні покупки в інтернет-магазині, Ви можете дати їй можливість підписки на певні події (наприклад, поява необхідного товару на складі).
Якщо у Вас великий інформаційний ресурс, то це може бути підписка на оновлення певного розділу сайту, або на отримання матеріалів якогось навчального курсу і т.д. Тобто, відвідувач Вашого ресурсу сам вибирає, чим Ви йому цікаві і корисні, і сам залишає свою адресу.
Також необхідно відправляти автоматичний лист на вказану адресу з інформацією про те, що еmail буде внесений в базу для розсилок і, щоб завершити процедуру підписки, адресат повинен перейти за спеціальним посиланням.
Якщо ви користуєтеся професійним сервісом для розсилок таким, як SendExpert, ви маєте можливість вказати в налаштуваннях, що розсилка вимагає підтвердження. Тільки після цього (!) підписку можна вважати завершеною, а згоду на неї повною. Робити це необхідно для того, щоб виключити внесення в списки еmail-ів людей, яким ці адреси не належать.
Все це також потрібно для того, щоб:
- саме таким чином ми отримуємо контакти тих людей, яким справді цікава ваша інформація (продукція).
- саме таким чином ми не засмічуємо базу непотрібними контактами. Так, ви можете зібрати велику базу усіма способами, навіть нелегальними. Нехай в кінцевому рахунку буде у вас база 10 тисяч осіб. Ви будете платити сервісу за розсилки, а реальних покупців в ваш їй базі — 5%. Є в цьому сенс?
Також за будь-якими базами треба «доглядати».
- багато професійних сервісів для еmail-розсилок стежать за своєю репутацією, тому уважно перевіряють бази клієнтів перед додаванням їх в свою базу. Адже якщо листи клієнта часто потрапляють в спам, то під загрозою опиняється весь сервіс. Тому, збираючи базу нелегальним і напівлегальним шляхом, ви себе жорстко обмежуєте у виборі сервісу для розсилок.
Наприклад, перед додаванням бази у ваш робочий профіль SendExpert , її обов'язково перевірить адміністратор. І так відбувається практично на всіх сервісах. Є сервіси, які дозволять вам додати бази, тільки зібрані на аналогічному сервісі — тобто виключно через форми підписки, що зводить наявність небажаних адрес до нуля.
- спамерів багато і люди реагують досить жорстко. Людина не буде довго думати, звідки у вас може бути його адреса, якщо він особисто не давав згоду на додавання його в базу. А скарги на спам не додадуть вашій розсилці плюсів.
Як налаштувати підтвердження підписки в програмі SendExpert
В меню «Налаштування проекту» вибираємо «Форми підписки»
Вибираємо існуючу форму, до якої ви хочете додати функцію підтвердження розсилок. Або вибираємо пункт — «Створити форму підписки».
Опускаємося вниз, прокручуємо поле вниз. Відкриваємо додаткові опції, і в пункті підтвердження підписки вибираємо «Так».
Не забудьте заповнити тему і тіло листа для підтвердження. Це те повідомлення, яке отримає ваш клієнт, після введення своїх контактних даних.