23.09.2019
Жоден бізнес не може існувати без бази клієнтів, які були б зацікавлені вашим брендом. Але трапляється, що база втрачає свою актуальність. В таких випадках доводиться звертатися до реактивації підписників.
11.09.2019
Щодня електронна пошта атакується різноманітними рекламними, інформаційними та іншими видами повідомлень. Для уважного перегляду у пыдписників не залишається вільного часу. Тому прочитаними будуть лише ті, які привертатимуть увагу та здаватимуться важливими.
04.09.2019
Якщо потрібно копіювати отримані листи з одного поштового клієнта на інший, або ж вам незручно слідкувати за кількома поштовими скриньками одночасно, можна звернутися до налаштування переадресації.
29.08.2019
Аналіз розсилок і моніторинг успішності email-кампанії — запорука покращення не лише показників email-маркетингу, але і зростання кількості продажів і прибутковості компанії.
22.08.2019
Створити унікальний дизайн, написати захопливий текст, розробити привабливу кнопку СТА, врахувати всі нюанси адаптивності верстки – і все це дарма, якщо немає адекватної бази підписників.
14.08.2019
Ефективність будь-якої роботи залежить від чіткості поставленних завдань. Які задачі вирішує емейл-маркетинг і які цілі слід ставити, щоб докладені зусилля приносили бажані результати?
25.07.2019
Багато авторів розсилок навіть не задумуються над подальшою долею відправленого листа. Подібна тактика може призвести до негативних наслідків, а ось для успішного email-маркетингу надзвичайно важливо контролювати ефективність кожної розсилки.
12.07.2019
Масова розсилка дозволяє ефективно охоплювати цільову аудиторію і легко відстежувати статистику. Але щоб email-маркетинг приносив саме ті результати, на які ви очікуєте, необхідно звертати увагу на декілька важливих моментів.
03.07.2019
Будь-який бізнес — це комунікація зі своїм покупцем/клієнтом. Розвиток і репутація компанії у багатому залежить і від діалогу, який вона налагодить зі своєю аудиторією. Як сервіси email-розсилок допомагають реалізувати це завдання?
27.06.2019
Що таке конверсія і від чого залежить цей показник? Які прості і, на перший погляд, елементарні методи допоможуть покращити вашу розсилку і підвищити конверсію в рази.
23.05.2019
Легальне додавання підписника в базу є таким, після того, як підписник дав свою згоду на отримання розсилки і обробку персональних даних. Розглянемо два основних шляхи збору контактів для розсилки.
25.04.2019
Згадайте листи, які ви отримуєте, підписавшись на розсилку. Як вони мотивують читати далі? Саме за це відповідають СТА кнопки, які закликають підписників здійснити певну дію.