Масова розсилка є одним з основних інструментів онлайн просування. Вона економить час та затрати, адже створюється тільки один лист і за допомогою автоматизованих процесiв надсилається необмеженій кількості підписників. Також непотрібно вручну налаштовувати повідомлення для кожного контакту в базі. Масова розсилка допомагає ефективно охоплювати цільову аудиторію і легко відстежувати статистику.
Але мало створити базовий шаблон листа та надіслати його потрібній кількості контактів. Необхідно дотримуватися певних вимог розсилки, які стосуються необхідних елементів листа і нюансів відправки.
Вимоги до розсилки
1. Легальна база підписників.
Законність та легальність дій є найголовнішою вимогою при здійсненні будь-якої email-розсилки.
Тому при масовій розсилці email листів обов'язково потрібно здійснювати запит на обробку особистих даних. Чітка відповідь «Так/Ні» отримувача у спеціальному вікні фактично виступає тут еквівалентом живого підпису. Також слушним кроком буде додати посилання на полiтику конфіденційності.
Також необхідно, щоб у самому листі укінці буол зазначено «Ви отримали цього листа, бо підписалися на розсилку компанії *назва вашої компанії* » або «Ви отимали цього листа, бо є клієнтом компанії *назва вашох компанії* ».
2. Елементи листа
Існують класичні, прийняті в email-маркетингу елементи, які повинні бути в шаблоні листів:
- прехедер — текст, що буде видно на загальній сторінці електронної скриньки після теми листа;
- логотип
- текст — обов»язково повинен бути присутній як окремий елемент. Якщо він буде частиною зображення (наприклад, ви створили лист у графічному редакторі і зберегли все картинкою), то лист, який складатиметься тільки із зображення майже в обов»язковому порядку потрапить у спам;
- заклик до дії
- контактні дані
- кнопки соціальних мереж
Найоптимальніша ширина листа — 600 px.
3. Коректна аутентифікація.
Якщо у поштового провайдера буде недостатньо даних для аутентифікації, то він може відхилити вхідну кореспонденцію та помістити її у папку спаму. Щоб запобігти цьому, треба налаштувати SPF-запис домену, підписати листи за допомогою ключа DKIM.
Цей підпис виступає в ролі паспорта домену відправника, він підтверджує, що лист був надісланий саме вами. Також убезпечити розсилку листів допоможе спеціальний SSL-сертифікат для поштових серверів. Ця технологія дозволяє відправляти посилання завдяки захищеному протоколу TLS.
4. Окремий IP для службових листів.
Транзакційні листи є найголовнішим посередницьким інструментом між вами та підписниками. До цих листів відносяться повідомлення про реєстрацію, листи з поновленням паролю, зміною статусу. Щоб ці листи не потрапляли до спаму, використовуйте окремий домен та IP-адресу для відправки. Це знадобиться у випадку, якщо домен для промо-розсилок потрапить у блеклист. Транзакційні листи будуть надходити незалежно від цього.
5. Посилання відписки.
Це є обов'язковою вимогою всiх поштових сервісів. Листи, від яких не можна відписатися, з великою ймовірністю потраплять у папку спаму або будуть заблоковані. Тому в кожному листі повинні міститися чіткі інструкції про те, як можна відписатися від розсилки.
У листі також потрібно використовувати заголовок list-unsubscribe, оформлений по стандарту RFC. Перейшовши за таким посиланням, користувач має бути негайно відписаний від розсилки.