Питання місяця: чому не варто купувати бази для своєї розсилки

Дата публикации
19.09.2018

Вам доводиться чистити пошту від небажаних листів, спаму? Якщо користувач не давав згоди отримувати від вас кореспонденцію, відправляти розсилку категорично заборонено. Інакше ви опинитеся на вірному шляху спамера, що не обіцяє нічого хорошого. Ми розповімо, чому спамерство це погано і чим загрожує.

1. Чому куплені бази не підходять?

Дізнатися, як зібрали таку базу і чиї контакти в ній знаходяться, практично неможливо. Тому куплена база ніяким чином не покращить вам життя. На виході вас чекають зовсім зворотні бажаним показники, незважаючи на якість та інформаційну цінність листів.

Якщо ж результат від подібної розсилки і буде, то це лише щасливий випадок, а ось наступні листи «пролетять» повз папку «Вхідні», а ви попрямуєте безпосередньо в чорні списки спамерів.

2. Яку конверсію я отримаю від купленої бази?

Нульову. Еmail-розсилки без цільової аудиторії не принесуть потрібних результатів. Перевірити, що за аудиторію ви купили і які у неї переваги, — неможливо. Не знаючи клієнтів і їхні інтереси, ви не отримаєте від цих людей очікуваного відгуку. Найімовірніше, що для більшості адресатів ваша розсилка буде просто спамом.

3. Через що блокують мої розсилки і додають в «чорний список»?

Зараз є багато «блокувальників» спаму. Вони створюють «спам-пастки» — спеціальні email-акаунти, які, потрапляючи в контакти розсилки, маркують адресанта як спамера, а його IP автоматично додають в «чорний список». Після цього всі подальші листи з цієї адреси будуть блокуватися спам-фільтрами.

4. Навіщо мені видаляти еmail-адреси, які не існують?

На сайтах, де потрібна обов'язкова реєстрація, відвідувачі нерідко користуються одноразовими email-скриньками. Гарантії того, що ваша придбана база не буде складатися з таких підставних адрес, немає.

Відповідно, результат вашої розсилки буде відсутній, так як ви просто відправляєте листи в «порожнє місце».

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!