Як зворотні адреси впливають на конверсію розсилок

Дата публикации
04.02.2019

Як змусити листи потрапляти у «Вхідні»? 

На це питання ми можемо дати наступні рекомендації.

  1.  Не використовуйте безкоштовні публічні сервіси для електронних адрес як зворотні адреси розсилок. Наприклад, розсилка зі зворотною адресою відправника з gmail.com, ukr.net і т.д., швидше за все потрапить в спам.
  2. Використовуйте корпоративну пошту або поштові скриньки на особистому домені компанії, сайту, магазину і т.д.
  3.  Пропишіть для вашого домену, на якому знаходиться поштова скринька, додаткові записи в DNS для SPF, DKIM і DMARC. Ці параметри означають, що ви дозволяєте використовувати назву вашої електронної адреси в якості відправника з нашої системи, а також говорять про те, що всі повідомлення будуть підписуватися ключем вашого домену, що повністю блокує підробку повідомлень, поки вони дійдуть до ваших передплатникам.

Для спрощення налаштувань ключів SPF, DKIM і DMARC в системі SendExpert розроблений інтерфейс-підказка для кожної адреси зворотної електронної пошти. У момент додання нової адреси електронної пошти або при перегляді і редагуванні вже існуючої, показується список налаштувань, який ми рекомендуємо додати у вашому домені.

При цьому Вам не варто генерувати ключі — система зробила все сама. Все, що потрібно, — це додати ці 3 рядки в DNS домену.

Майте на увазі, що для кожного домена необхідно прописати свій індивідуальний ключ!

Якщо Ви не вмієте прописувати DNS — просто покажіть або скопіюйте виділений текст вашому адміністратору, який налаштовував вам сайт або пошту. Слід також врахувати, що додання запису займає максимум кілька хвилин, але щоб налаштування «вступили в дію» в інтернеті, має пройти деякий час, мінімум 1 година.

Ці записи необхідно зробити лише один раз, і ви зможете впевнено користуватися отриманим результатом для всіх ваших розсилок.

Ось так за допомогою правильного налаштування зворотної електронної адреси можна значно збільшити ефективність вашої розсилки.

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!