Що полюбляє підписник? 10 порад на шляху до високої конверсії

Дата публикации
27.06.2019

Що таке конверсія

У широкому розумінні, конверсія-це бажана дія, результат від виконаних кроків. Конверсію можна розділити на 2 види: мікро і макро.

Показниками мікро-конверсії є кліки, переходи на певні сторінки, підписка на розсилку і інші проміжні дії. Макро-конверсія показує заключні бажані цілі (запит клієнтом каталогу, консультації та безпосередньо сама покупка товару / послуги).

Порахувати конверсію сайту можна досить просто за такою формулою:

Конверсія = (Відвідувачі, які виконали певні цільові кроки / загальна кількість відвідувачів за певний час) * 100

Наприклад, щоденне відвідування сайту становить 2000 відвідувачів, певні дії вчиняють 60 осіб, значить конверсія такого сайту = (60/2000) * 100 = 3%

 Методи підвищення конверсії: просто й ефективно

1) Мультимедійні елементи. Наш мозок обробляє будь-яке зображення в тисячі разів швидше, ніж текст. Додавайте відеоролики, фото, гифки для залучення уваги відвідувача.

 2)  Стислість - сестра email-маркетолога. Інформація про товар / послугу, політику компанії повинна подаватися лаконічно, вказуючи на основні позитивні параметри, які відвідувач отримає після остаточної покупки.

 3) Використовуйте всі відомі дані про клієнта при написанні листа. Кожен транзакційний лист повинен бути написан зі зверненням до конкретної людини, з огляду на її ім'я, вік, знаменні дати, переваги. Звернення на ім'я, привітання підписників зі святами надає особливу ступінь довіри до компанії.

4) Проводьте опитування. Вони допоможуть сегментувати наявну базу, створити статистику по перевагах залежно від різноманітних індивідуальних чинників.

5) Дайте клієнтові усвідомити повноту допоміжних послуг, які полегшують процес покупки і використання товару / послуги. Вказуйте на можливість проконсультуватися в разі чого, якщо є доставка, то опишіть наскільки зручною вона буде.

6) Створіть додатково форму підписки на корисну інформацію, яка допоможе краще розібратися у властивостях товару / послуги. Це може бути огляд, стаття, порівняльний аналіз.

 7) Не втрачайте інтерес підписників. Надсилайте реактіваційні листи з бонусами, новинками, торговими пропозиціями, які не дадуть викреслити вас з пам'яті.

8) Змінюйте дизайн, експериментуйте. В шаблони транзакційних листів додавайте логотипи, девіз, інші елементи, які згодом стають впізнаваними і відкладаються в підсвідомості підписників.

 9) Уникайте усталених формулювань, які на рівні підсвідомості відштовхують потенційних клієнтів через свою надмірну популярність на слуху. Не використовуйте вирази «Не пропустіть, тільки у нас», «ексклюзивна пропозиція», «БЕЗКОШТОВНО» і тому подібні.

10) Надсилайте повідомлення в першій половині дня. За статистикою, більшість повідомлень люди переглядають на «свіжу голову»

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!