Як перевірити ефективність email-розсилок?

Дата публикации
25.07.2019

Кожен з нас має одну або і кілька електронних адрес. Так, ще три роки тому кількість облікових записів сягала понад 4, 3 мільярда. Попри вражаючу цифру, багато хто з авторів розсилки навіть не задумується над подальшою долею відправленого листа. Подібна тактика може призвести до негативних наслідків. Для успішного проведення маркетингової кампанії надзвичайно важливо контролювати ефективність email-розсилки. Адже це є одним із способів розширення власної аудиторії та збільшення продажів.

Аби перевірити ефективність розсилки, необхідно проаналізувати ряд показників. Зокрема, варто звернути увагу на такі критерії ефективності email:

Коефіцієнт доставки – дозволяє визначити відсоток листів, які дійшли до адресата. Адже деякі з них можуть не досягнути місця призначення. Причини цього можуть бути різні. Наприклад, неіснуюча адреса, чи переповнена поштова скринька отримувача. Для перевірки коефіцієнта доставки необхідно вирахувати співвідношення кількості доставлених листів до кількості відправлених. КД=ДЛ/ВЛ

Показник відкриття. Якщо з»ясували, що пошту було відправлено успішно, необхідно перевірити наступний зі списку критерій ефективності email — показник відкриття. Для його перевірки до повідомлення закріплюють «маячок» у вигляді однопіксельного зображення. Коли клієнт відкриває лист, зображення завантажується і фіксує дату і час відкриття. Єдиним недоліком такого методу є те, що не всі поштові сервіси відкривають зображення за замовчуванням, тому показник відкриття часто занижений. Для того, щоб вирахувати показник відкриття необхідно кількість переглянутих листів поділити на кількість доставлених. ПВ=КП/КД

Кліки за посиланням (Коефіцієнт кліків) — допомагає з'ясувати зацікавленість клієнта в певному виді товару або в конкретній темі. Вираховується за формулою КК= К1К1/КД, де К1К1– кількість кліків; КД — кількість доставлених листів.

Коефіцієнт відписки. Незважаючи на те, що клієнт дав згоду на отримання email розсилки, він може у будь-який момент відмовитись від отримання листів. Якщо тих, хто «передумав» стає все більше, варто задуматись над підвищенням ефективності розсилки, звернути увагу на те, настільки часто надсилаються листи, їх тематику та кількість реклами. Для обчислення можна скористатись формулою КВідп= КВ/КД, де КВ – кількість тих, хто відписався.

Коефіцієнт конверсії – відображає кількість людей, які виконали цільову дію, тобто здійснили покупку або ж перейшли на сайт. 60% компаній використовує цей показник для оцінювання ефективності відправки пошти. Це співвідношення суми цільових дій та відвідувачів сайту. КК=СЦД/ВС

Скарга на спам — аби цей показник був якомога меншим, необхідно слідкувати за своєю репутацією. Для розповсюдження email краще використовувати лише ті електронні адреси, на які дали згоду користувачі; для відправки пошти використовувати електронну скриньку компанії. Також уникнути потрапляння до папки «спам» допоможе уважність до змісту та дизайну тексту. Не варто використовувати багато різних кольорів шрифтів, зловживати великими літерами, знаками питання та знаками оклику, словами «терміново», «акція» і тому подібне.

Динаміка зростання кількості підписників — є невід»ємним показником успішності Вашої email-розсилки. Адже збільшення аудиторії сприятиме збільшенню продажів та росту популярності компанії.

Постійний контроль вищеперерахованих показників допоможе вчасно виявити проблеми ефективності розсилки та виправити їх. Для кращої наочності дані рекомендовано заносити до таблиці та відображати у вигляді графіка.

Але якщо ви користуєтесь сервісом для розсилок, то статистика всіх показників буде зберігатися у звітах розсилок. Наприклад, у SendExpert детальні звіти доступні у всіх тарифних пакетах і дають можливість у доступній і зрозумілій формі отримати детальну інформацію щодо кожної проведеної розсилки.

Ще кілька порад щодо підвищення продуктивності email-розсилки:

  • Більш популярними та клікабельними Ваші електронні листи зробить вдало підібрана тема, адже, це перше, на що звертає увагу читач.
  • Також текст не повинен бути занадто довгим, оптимальний розмір 2-3 абзаци корисної та цікавої інформації.
  • Дизайн повинен органічно поєднуватись з текстом і не переключати на себе увагу користувача.
  • Важливо надати клієнту можливість відписатись від розсилки, розмістивши на видному місці кнопку відписки.
  • Текст може містити посилання на соціальні мережі. Адже користувачі електронної пошти в 3 рази частіше діляться отриманою інформацією в соціальних мережах.

Якщо не вдається визначитись з одним чи кількома компонентами листа, можна скористатись методом A/B тестування. Для цього необхідно вибрати дві контрольні групи підписників та надіслати їм два різні варіанти листів. Наприклад, під час взаємодії з першою групою використати персоналізований підхід, звертаючись до кожного за ім»ям, а іншій групі відіслати лист без звертання. Реакція підписників допоможе визначити, який варіант є більш вдалим.

Отож, незважаючи на те, що email розсилка не є новим методом взаємодії з клієнтом, цей маркетинговий метод залишається продуктивним за умов правильного використання. Розповсюдження email буде ефективним, якщо Ви будете переслідувати чітку мету, відповідально поставитесь до створення листа та зважатимете на реакцію адресатів.

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!