Як відновити роботу зі старою базою клієнтів

Дата публикации
23.09.2019

Жоден бізнес не може існувати без бази клієнтів, які були б зацікавлені вашим брендом. Постійний зв'язок зі своєю аудиторією допомагає підвищити репутацію та збільшити рівень продажів. Найкращий спосіб підтримувати контакт зі своїми підписниками — розпочати email розсилку одразу після отримання згоди. Однак трапляються випадки, в яких необхідна реактивація бази, що з якихось причин втратила свою актуальність.

Надсилання листів на застарілі адреси може стати джерелом перепон на шляху до успішності вашого email маркетингу. Серед зібраної раніше аудиторії можуть бути як недійсні поштові скриньки, так і люди, які забули про підписку на вашу розсилку, а також ті, кого вже не цікавить ваші продукт чи послуги. Скажімо, хтось раніше дав згоду на отримання листів, та за цей час встиг змінити адресу поштової скриньки. Або ж користувачу потрібен був інвентар для заняття спортом, але він давно перестав цим цікавитись. Ігнорування подібних аспектів загрожує великим відсотком непрочитаних повідомлень і частими скаргами на спам. 

Саме тому, перш ніж розпочати спілкування з підписниками у звичайному режимі, треба провести кампанію з реактивації. Коли ведемо мову про маркетинг масових розсилок, варто запам»ятати, що на першому місці — якість, хоча не можна забувати і про кількість. Тобто ваша маркетингова кампанія вважатиметься ефективнішою, якщо ви матимете, наприклад 12 000 зацікавлених контактів, ніж коли їх у вас буде 20 000, а половина взагалі не реагуватиме на повідомлення.  Відповідно, перший крок — очищення списку email. Якщо у вас невелика кількість підписників, це можна зробити вручну. Прослідкуйте, чи не повторюється назва поштової скриньки кілька разів, видаліть помилки в наявних доменах (наприклад, [email protected] потрібно замінити на [email protected]) та видаліть неіснуюючі домени. Для великої кількості адрес підійдуть спеціальні онлайн-інструменти (сервіси-валідатори) — Mailvalidator, Snovio, DataValidation.

Наступний крок — надсилання повідомлення. Те, яким буде його зміст, залежить від вашого вибору. Це може бути просто пропозиція ще раз підтвердити підписку або ж використати прийом крапельного маркетингу та серією із кількох повідомлень нагадати підписнику про себе. Про що ж писати в повідомленнях, щоб не лише зацікавити читача, а й в майбутньому залучити до своєї бази?

  • У першому листі потрібно нагадати про себе. Можна використати прийом персоналізації (звернутися до користувача за іменем), також вказати, звідки у вас його поштова скринька. Варто вибачитись, якщо довго не було розсилки чи пояснити, чому ви починаєте її саме зараз. Наприклад, ваш лист може нести такий зміст «Рік тому Ви замовляли у нас окуляри віртуальної реальності і дали згоду на підписку. Ми тривалий час не надсилали листів, але бажаємо повернутись».

  • У наступному повідомленні необхідно більше розповісти про свою компанію, познайомити підписника з її історією та цікавими фактами. Варто повідомити мету майбутньої розсилки або дозволити клієнту обрати цікаві для себе теми.

  • Третій лист повинен переконати користувача в тому, що для нього буде вигідною майбутня співпраця. Запропонуйте йому бонус, знижку, чи невеличкий подарунок. 

Така серія повідомлень допоможе реанімувати значну кількість лідів. Втім не забувайте, що все одно знайдуться ті, хто не захоче їх отримувати, тому в кожному листі має бути кнопка відписки. 

Аби в майбутньому контакти залишались зацікавленими вашим контентом, слідкуйте за змістом email. Краще коли це не лише реклама товару, а й цікава для клієнта інформація. Актуальними для кожного підписника розсилки допоможе зробити сегментація. Також не забувайте моніторити найважливіші показники, такі як: показник відкриттів; спам; коефіцієнт конверсії та інші.  Навіть застарілу базу клієнтів можливо відновити, якщо цікавитись їх інтересами, поважати право вибору кожного користувача та дозволити йому відчути себе потрібним.

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!