Запитання місяця: затримка відправлення і можливості персоналізації

Дата публикации
18.12.2018

1. Як персоналізувати лист, не використовуючи звертання на ім'я?

Нерідко під персоналізацією листа розуміють лише вставку звертання . Але це не єдиний спосіб, який допоможе зробити лист більш індивідуальним.

Для цього необхідно у своєму акаунті в системі SendExpert у розділі «Налаштування проекту» вибрати «Налаштувати поля бази».


Тут користувач може додати необхідну кількість полів, клікнувши «Додати поля бази». Користувач зазначає бажану назву поля — це може бути, наприклад, «розрахунковий рахунок» або «назва компанії» — і вибирає який тип даних це буде: текстовий, дата або список.


Створені поля автоматично заповнюватимуться  відповідною інформацією з імпортованої бази.

Для того, щоб застосувати персоналізацію в листі, необхідно в редакторі знайти пункт «Персоналізація», зі списку вибрати необхідне поле і за допомогою курсору вставити в текст листа.


2. Чому листи, що відправляються через SMTP-сервер, затримуються на 30 і більше секунд?

Швидкість відправки листів через SMTP не змінюється, але відправка здійснюється кожні 60 секунд.

Тобто розсилки відсилаються не індивідуально, а своєріднимипартіями. Всі листи, створені в системі, накопичуються протягом 60 секундного періоду і всі разом відправляються на останній секунді.

Тому якщо сервер щойно відправив партію листів і користувач натискає «Відправити» на першій секунді наступної хвилини, його розсилка піде через 59 секунд.

3. Чому листи відправлені через SMTP потрапляють в спам?

Фактори, що впливають на надходження розсилки в спам, однакові як для листів відправлених за допомогою SMTP, так і для звичайних розсилок.

Це можуть бути:

  • великі букви у темі листа;
  • «небезпечні» слова у темі такі, як: акція, безкоштовно, знижка, придбайте і т.д;
  • велика кількість зображень;
  • повторювані знаки оклику або питання;
  • використання поштових скриньок від безкоштовних поштових сервісів як зворотної адреси електронної пошти.


 

Читайте также

Подпишитесь на дайджест по email-маркетингу!