Умови та положення

  1. Преамбула

    Ця Угода разом з цінами на Послугу SendExpert, Політикою конфіденційності та Угодою контролера-процесора, які є  невід'ємною частиною електронної публічної угоди між ТОВ «ЮДЖЕС ГРУП» (ЄДРПОУ 37688474) , зареєстрованому в Україні (далі по тексту – Компанія) та Користувачем

  2. Юридичні застереження
    1. Під час відвідування веб-сайту компанії ви автоматично погоджуєтеся з правилами та вимогами цих застережень, інакше ви повинні негайно залишити цей веб-сайт. З метою зрозумілості - послуги, що надаються Сервісом SendExpert згідно з положеннями цієї Угоди, призначені виключно для комерційних цілей.
    2. Правила, пов'язані з захистом даних, можна знайти в Політиці конфіденційності Сервісу SendExpert та Угоді з контролером та обробником.
    3. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки або збитки, які можуть бути спричинені інформацією, опублікованою на цьому веб-сайті або внаслідок використання цього веб-сайту, включаючи будь-яку втрату прибутку, ділової репутації, втрату даних тощо, якщо інше не було встановлено імперативними нормами закону.
    4. Компанія не здійснює перевірки Ваших персональних даних, які Ви ввели під час реєстрації, і Компанія не несе відповідальності за її правильність щодо третіх осіб у разі законної передачі таких даних. У разі виявлення даних про особу, зареєстровану у Сервісі службі, які не відповідають дійсності, Компанія залишає за собою право негайно змінити або знищити такі дані без попередження.
    5. Компанія залишає за собою право змінювати, доповнювати або видаляти інформацію або дані з веб-сайту без попереднього повідомлення.
    6. Усі правовідносини, стосовно веб-сайту або його використання, регулюються законодавством України. Усі спори, пов'язані з використанням веб-сайту, повинні розглядатися тільки судами України.
    7. Компанія рекомендує час від часу переглядати Угоду, опубліковану на веб-сайті, для того, щоб бути в курсі версії діючої Угоди, оскільки Компанія може в будь-який час змінити та оновити її зміст.
    8. Перед реєстрацією на сайті Ви зобов'язані уважно ознайомитися з умовами цієї Угоди. Реєструючись у Сервісі SendExpert, Ви підтверджуєте свою повну та безумовну згоду та зобов'язуєтесь виконувати умови цієї Угоди.
  3. Правила користування
    1. Визначення
      1. «Сервіс SendExpert» - це сукупність апаратних засобів та програмного забезпечення, що належать Компанії і дозволяють надавати послуги з розповсюдження масової розсилки повідомлень (включаючи, але не обмежуючись ними: масові SMS та розповсюдження електронної пошти).
      2. «Користувач» - фізична або юридична особа, що діє через свого уповноваженого представника, який використовує послугу SendExpert. Користувач підтвердив при реєстрації в Сервісі SendExpert, що він використовує Сервіс SendExpert у зв'язку з його незалежною економічною або професійною діяльністю (як сервіс B2B). Користувач підтвердив, що Користувач не є споживачем у значенні законів України. Користуючись послугою SendExpert, користувач приймає Умови користування послугами, які публікуються на сайті.
      3. «Послуги з масової розсилки електронної пошти та SMS-повідомлень», що надаються Компанією, означають надання користувачеві технічної можливості виконати таке розповсюдження шляхом надання доступу до Особистого акаунту Сервісу SendExpert або через API.
      4. «Особистий кабінет » - це багатофункціональний веб-інтерфейс Користувача у Сервісі SendExpert, розташований за адресою http://app.sendexpert.comю.ua, доступ до якого надається після авторизації, тобто введення персонального імені користувача та пароля. У особистому акаунті Користувач відправляє SMS-повідомлення та повідомлення електронної пошти, переглядає статистику, контролює стан електронного рахунку тощо.
      5. «SMS-повідомлення» - це короткі текстові повідомлення (до 160 символів латинським алфавітом або до 70 символів кирилицею), які можуть бути відправлені та отримані мобільним терміналом абонента мобільної мережі.
      6. «Масова розсилка електронної пошти» - це надсилання повідомлень з однаковим вмістом від одного відправника до багатьох одержувачів шляхом надсилання повідомлень на їх електронну пошту.
      7. «Спам» - це розсилка SMS-повідомлень та / або повідомлень електронної пошти рекламного характеру, які надсилаються без попередньої згоди одержувачів.
      8. "Сайт" - це сукупність інтернет-сторінок за адресами, переліченими в наступному списку.
      9. "Транзакційна розсилка" - це тип масової розсилки, за якої лист надсилається конкретній особі, яке виконало певні дії.
    2. Сервіс SendExpert
      1. Послуги Компанії з масової розсилки повідомлень також включають наступні послуги:
        1. Доступ до веб-платформи за допомогою інструментів, хостингу та функцій керування, необхідних Користувачу для виконання масової розсилки повідомлень.
        2. Можливість відправляти повідомлення за допомогою списку масової розсилки Користувача. Список (база даних масової розсилки) розташований на платформі SendExpert. Докладніше про зберігання даних див. У Політиці конфіденційності та Угоді про контролер-процесор.
        3. Служба підтримки клієнтів (технічна підтримка, відповіді на питання, надання інформації).
        4. Надання додаткових послуг, якщо вони були замовлені і оплачені Користувачем.
        5. Інтеграція API, транзакційна масова розсилка.
        6. Надання послуги SMTP.
    3. Цінові пакети
      1. Масова розсилка здійснюється для Користувачів безкоштовно, за умови, що обсяг щомісячної розсилки складає до 3000 повідомлень, які відправляються максимум до 300 абонентів. Термін дії безкоштовного пакета не обмежений часом. Кількість адрес, збережених у базі даних клієнта, не обмежена. Сервіс стає платним з моменту, коли Користувач погоджується збільшити ліміт на кількість повідомлень або на кількість абонентів. Платні послуги можна замовити в будь-який час і по закінченню будь-якого терміну з початку користування послугою SendExpert. Користувач може побудувати базу даних у зручний для себе спосіб.
      2. Користувач може в будь-який час оновлювати дані свого аккаунту та тип підписки на послуги Служби. Всі платні пакети послуг купуються на термін 30 календарних днів. При придбанні платного пакету, кількість повідомлень, які можуть бути надіслані за безкоштовним пакетом не зберігається (3000 повідомлень за мінусом кількості повідомлень, які вже були надіслані протягом поточного періоду).
      3. Початком терміну дії платного пакету - є дата оплати за пакет. Термін дії пакету 30 календарних днів. Користувач може підписатися або на платний, або на безкоштовний пакет розсилки електронної пошти. Строк дії підписки на безкоштовний пакет послуг не обмежений, і пакет надається Користувачу, який підписався на Сервіс SendExpert за замовчуванням (при створенні Особистого акаунту). Після того, як оплачений пакет був замовлений і оплата здійснена, пакет подовжується на наступний період, якщо Користувач не схоче змінити його на інший платний пакет або на безкоштовний пакет.
      4. Якщо залишок на рахунку Користувача недостатній для подовження терміну дії пакету, то Користувач автоматично, без попереднього повідомлення переводиться на безкоштовний пакет.
      5. Користувач може перейти на інший більш дорогий пакет у будь-який час. У такому випадку: 1) кількість інших ненадісланих повідомлень за попереднім платним пакетом зберігається для використання в межах нового пакета. В результаті переведення кількість повідомлень, які можуть бути надіслані, додається до дозволеної кількості відправлень в межах нового тарифного плану. 2) дата початку платного строку оновлюється та відлік нового тридцятиденного періоду починається знову з моменту, коли Користувач переходить на новий тарифний пакет.
      6. Коли Користувач переходить з більшого тарифного пакета послуг на менший, зміна цін і поновлення підписки здійснюються тільки з дати закінчення терміну дії попереднього пакету.
    4. Технічні вимоги
      1. Правильна робота Сервісу SendExpert можлива лише за умови використання останньої офіційної версії наступних веб-браузерів: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari та інші браузери. Користувач зобов'язаний забезпечити належне встановлення останніх оновлень і версій програмного забезпечення веб-браузера. Для того, щоб скористатися послугами Сервісу SendExpert, Користувач повинен мати доступ до Інтернету, адресу електронної пошти та веб-браузер, встановлений на пристрої доступу з активованими cookies та встановленим JavaScript.
    5. Пароль
      1. Дані Особистого акаунту Користувача захищені унікальним паролем, який генерується автоматично під час реєстрації Користувача для отримання вільного доступу до його Особистого акаунту. Користувач несе відповідальність за безпеку та конфіденційність свого пароля. Компанія застосовує внутрішні протоколи безпеки з системою шифрування пароля Користувача, щоб захистити пароль від розкриття та гарантувати, що тільки Користувач має доступ до свого Особистого акаунту. Ніякі представники Компанії, її субпідрядники або агенти не можуть отримувати дані щодо пароля Користувача. Жоден працівник Компанії або її субпідрядник або агент не повинен запитувати у Користувача будь-яким чином розкрити свої дані щодо пароля (електронною поштою, телефоном або будь-яким іншим каналом).
    6. Реєстрація в службі SendExpert
      1. Перед завершенням підписки (реєстрації) Особистого аккаунту на сайті SendExpert Користувач погоджується:
        1. ознайомитися з цією Угодою;
        2. дотримуватися правил користування послугою SendExpert;
        3. своєчасно оновлювати свої контактні дані, зазначені в реєстраційному профілі, та переконатися, що вони залишаються точними та актуальними;
        4. надсилати за допомогою Сервісу SendExpert тільки таку інформацію, яку Користувач отримав на законних підставах і має право розповсюджувати через Інтернет;
        5. надсилати електронні листи, в тому числі комерційного характеру, та обробляти особисті дані в суворій відповідності до чинного законодавства країни перебування Користувача та нормативних актів України, Політики конфіденційності та Угоди контролера-процесора.
        6. зберігати в секреті всі дані, надані користувачеві для доступу до особистого аккаунту та працювати з ним (ім'я користувача, пароль). Докладніше див. у Політиці конфіденційності та Угоді контролера-процесора.
        7. отримувати телефонні дзвінки та електронні листи від співробітників компанії з питань, пов'язаних з використанням Користувачем Сервісу SendExpert;
        8. отримувати комерційну інформацію про продукти та послуги Сервісу SendExpert.
    7. Умови та умови оплати
      1. Користувач зобов'язується своєчасно сплатити за послугу, яку він замовив під час підключення до Сервісу SendExpert, відповідно до обраного тарифного плану. Компанія надає можливість щомісячної підписки.
      2. Поточні ціни на послуги Сервісу SendExpert публікуються в розділі «Ціни», який можна знайти на сайті www.sendexpert.ua, і вони включають всі податки, крім ПДВ. ПДВ додається до ціни послуг відповідно до податкового законодавства України.
      3. Доступ до замовленої послуги надається Користувачу після отримання оплати відповідно до тарифного плану, що відповідає даній послузі.
      4. Оплата послуг здійснюється безготівковим способом або за допомогою платіжної картки, і за допомогою захищених платіжних інструментів, або за допомогою банківського переказу з використанням даних  рахунку, виставленого Компанією.
      5. Гроші, сплачені Користувачем, не повертаються, якщо Договір не розірваний у зв'язку з істотним порушенням з боку Компанії, у цьому випадку Компанія відшкодовує витрати на ненадані або невідповідні послуги та попередню оплату за Послуги за період, з дати розірвання Угоди.
      6. Якщо з вини Компанії її послуги не надаються, Компанія може відшкодувати Користувачеві кошти, які були витрачені ним, шляхом надання додаткових можливостей з масової розсилки електронної пошти.
    8. Заборонені дії
      1. Дії, які суворо заборонені при використанні Сервісу SendExpert.
        1. Розповсюдження спаму або будь-якої іншої небажаної кореспонденції та повідомлень, які порушують чинне законодавство України.
        2. Використання у Сервісі SendExpert таких персональних даних, які були сформовані без добровільної та поінформованої згоди суб'єктів персональних даних, а також використання персональних даних, обробка яких становить особливий ризик щодо прав і свобод суб'єктів персональних даних (спеціальні категорії особистих даних) без попереднього повідомлення відповідного державного органу. Докладніше див. У Політиці конфіденційності та Угоді про контролер-процесор
        3. Надсилання повідомлень на електронні адреси та номери телефонів, які були куплені або орендовані.
        4. Включення в електронну пошту будь-яких текстів, фотографій, графічних зображень, логотипів, програмного забезпечення, статей, музичного та відеоконтенту, використання яких порушує авторські права або права інтелектуальної власності третіх осіб, розкриває комерційну таємницю або порушує будь-які інші права третіх осіб.
        5. Відправлення або зберігання в інформаційному просторі Особистого акаунту Сервісу SendExpert образливих, дискредитуючих, неправдивих, оманливих матеріалів або даних, які порушують право на приватність або особисте і сімейне життя третіх осіб, або прямо чи опосередковано порушують законодавство або діючі на даний час правила користування Сервісом SendExpert. Докладніше див. У Політиці конфіденційності та Угоді про контролер-процесор.
        6. Зв̓язок будь-якого контенту, що проходить через Сервіс SendExpert, з порнографічними сайтами і матеріалами, дитячою порнографією, фанатизмом, расизмом, нецензурною лексикою, шахрайством або порушенням громадської моралі, у відповідності до рішень Компанії в кожному конкретному випадку на її власний розсуд. Надсилання повідомлень, які можуть бути образливими для одержувача.
        7. Відправлення та зберігання матеріалів, що містять шкідливі програми, такі як віруси програмного забезпечення, трояни, черв'яки, логічні бомби, боти, шпигунські програми та інші файли, програми та технології, призначені для пошкодження системи або обладнання Сервісу SendExpert, незаконного збору даних і отримання несанкціонованого доступу до його використання, зламу програм та акаунтів, обмеження функціональності програмного забезпечення тощо. Докладніше див. у Політиці конфіденційності та Угоді контролера-процесора.
        8. Реєстрація більш ніж одного акаунту з метою збільшення ліміту безкоштовного пакету.
        9. Використання Сервісу SendExpert для сприяння, зобов'язання або приховування вчинення кримінального чи адміністративного правопорушення.
      2. Користувач не має права використовувати будь-яке обладнання та / або програмне забезпечення, призначене для:
        1. пошкодження Сервісу SendExpert;
        2. порушення правильного та своєчасного функціонування Сервісу SendExpert;
        3. перехоплення будь-яких даних та особистих даних інших Користувачів, що зберігаються в Сервісі SendExpert.
      3. Користувач не повинен виконувати дії, що призводять до надмірного технічного навантаження на Сервіс SendExpert, сервер, що використовується сайтом SendExpert, та інші елементи інфраструктури, що беруть участь у наданні послуг клієнтам Компанії.
    9. Обслуговування клієнтів
      1. Компанія надає послуги та підтримку Користувача шляхом безпосереднього зв'язку з ним по електронній пошті, спеціальному чаті, внутрішній системі обміну повідомленнями або телефоном. Коли Користувач вимагає консультації або відповіді, або подає скаргу, такий Користувач повинен надати дані щодо свого акаунту (однак, не розголошуючи свій пароль для входу працівнику Компанії). Компанія не відповідає і не вживає жодних заходів у разі анонімних запитів Користувачів.
      2. Інформація про контактні дані, які можуть бути використані для зв'язку зі службою підтримки клієнтів SendExpert, публікується в розділі «Зворотній зв'язок» на сайті www.sendexpert.ua. Якщо Користувач увійшов до свого акаунту, він може використовувати внутрішню систему обміну повідомленнями на веб-сайті. У робочі дні компанія відповідає на більшість запитів від своїх користувачів протягом 24 годин. Користувач має право зв'язатися з Компанією для отримання інформації про стан обробки запиту / скарги та отримати відповідь від Компанії.
    10. Відміна користування послугами (видалення акаунта)
      1. Користувач може у будь-який час відмінити користування послугами Сервісу SendExpert, видаливши свій власний акаунт. Для видалення особистого акаунту Користувач повинен надіслати відповідний запит компанії електронною поштою. У разі виникнення сумнівів Компанія може вимагати додаткових доказів того, що запит був надісланий Користувачем.
      2. Компанія зобов'язується видалити Персональний акаунт Користувача протягом 14 календарних днів з моменту отримання запиту на видалення від Користувача, за умови, що Користувач не має заборгованості. Якщо Користувач має заборгованість по відношенню до Компанії, то для того, щоб Компанія видалила Персональний акаунт, Користувач повинен погасити таку заборгованість. Компанія зобов'язується видалити акаунт Користувача протягом 14 календарних днів з моменту перерахування коштів для погашення заборгованості від Користувача.
      3. Коли Особистий акаунт буде видалено, підписка на послуги Служби буде скасована, і всі дані акаунта (включаючи бази даних для масової розсилки) будуть видалені без можливості відновлення. Цей процес не можна скасувати.
      4. Користувач не може скасувати свою підписку на Послугу, якщо такий Користувач має заборгованість перед Компанією.
      5. У разі виникнення ускладнень щодо скасування підписки Користувач може зв'язатися з Компанією, використовуючи контактні дані, зазначені в розділі «Зворотній зв'язок» на сайті www.sendexpert.ua
      6. Після видалення Особистого аккаунта кошти Користувача, що залишилися на його балансі, не повертаються.
    11. Припинення надання послуг Компанією
      1. Компанія залишає за собою право припинити або призупинити надання послуг без попереднього повідомлення або відмовитися від надання будь-якого поточного або майбутнього використання послуг Сервісу SendExpert, якщо Користувач порушує будь-яку з умов Договору.
      2. У разі припинення надання Компанією послуг з вини Користувача, суми, сплачені Користувачем за послуги, не відшкодовуються, а Користувач, як і в будь-якому іншому випадку порушення умов надання послуг на послуги масової розсилки електронною поштою та SMS Сервісом SendExpert, зобов'язується погасити наявну перед Компанією заборгованість, сплатити всі штрафні санкції та відшкодувати всі збитки / втрачений прибуток / моральний збиток, що виникли або можуть бути наслідком порушення Користувачем умови та положень з надання надання послуг масової розсилки електронної пошти та SMS Сервісом SendExpert.
  4. Загальні положення
    1. Права на об'єкти інтелектуальної власності
      1. Усі права на сайт і його вміст належать Компанії. Веб-сайт та його окремі елементи, такі як (але не обмежуючись ними): елементи дизайну, зміст, програмний код, комп'ютерна програма, бази даних, захищені законами про захист прав інтелектуальної власності України. Всі об'єкти інтелектуальної власності, опубліковані на цьому веб-сайті, належать Компанії або використовуються Компанією за згодою власників прав. Дублювання або копіювання інформації або даних сайту, а також використання тексту сайту або його частин дозволяється тільки за умови попередньої письмової згоди Компанії.
      2. SendExpert® є зареєстрованим товарним знаком для товарів і послуг, які належать Компанії і можуть використовуватися лише за письмовим дозволом Компанії.
      3. Користувач зобов'язується не порушувати права Компанії на об'єкти інтелектуальної власності, які опубліковані на Сервісі SendExpert або пов'язані з ним.
    2. Технічні питання
      1. Компанія гарантує користувачеві послугу підтримки клієнтів на рівні 99,5% за умови безперебійного функціонування Інтернет та телекомунікаційних провайдерів Компанії. Компанія не гарантує фіксованого мінімального часу відповіді при наданні послуг. Компанія може змінювати або модифікувати функції послуг з розповсюдження об'єктів, будь-якого обладнання або програмного забезпечення на власний розсуд, за умови, що такі зміни не мають суттєвого негативного впливу на якість роботи Сервісу SendExpert в цілому.
      2. Компанія може виконувати планові або позапланові технічні роботи на сайті (включаючи тимчасову часткову або повну зупинку роботи послуги, якщо це необхідно) для підтримки, технічного обслуговування та модернізації Сервісу без попереднього повідомлення Користувача.
      3. У разі планових технічних робіт, які триватимуть більше 1 дня, Компанія докладає всіх зусиль, щоб повідомити Користувача про це заздалегідь, не пізніше ніж за 1 день до початку робіт. Компанія докладає всіх зусиль для того, щоб скоротити термін планованого технічного обслуговування, щоб мінімізувати періоди, коли послуга не функціонує повністю або частково.
    3. Обмеження відповідальності
      1. Користувач несе відповідальність за виконання своїх зобов'язань, що випливають з цього Договору.
      2. Компанія надає послуги «як є», без будь-яких гарантій, явних або неявних. Зокрема, Компанія не надає жодних гарантій щодо постійності назви, періоду експлуатації Сервісу, непридатності Служби до виконання конкретних завдань тощо. Користувач зобов'язаний користуватися Послугами на свій власний ризик щодо їх придатності для цілей Користувача.
      3. Компанія та її співробітники, представники, субпідрядники та агенти не несуть відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, втрачені прибутки, моральні збитки, понесені Користувачем, пов'язані з використанням Сервісу SendExpert, навіть якщо представники Компанії були попереджені про можливість такого пошкодження. У будь-якому випадку, відповідальність Компанії обмежується загальною сумою, що передається Користувачем як оплата за надання Послуг, за умови повідомлення Користувачем Компанії за один місяць до попереднього повідомлення про зобов'язання відшкодувати збитки, подання позову або надання сукупності таких запитів, пов'язаних з наданням послуг Сервісом SendExpert.
      4. Сторона, що перебуває під впливом дії форс-мажорних обставин, зобов'язується негайно повідомити про це іншу сторону не пізніше ніж протягом 7 календарних днів. Сторона, яка посилається на випадок форс-мажорних обставин, має тягар доведення щодо виникнення та тривалості дії форс-мажорних обставин, що спричиняють неналежне виконання Угоди.
    4. Подання претензій
      1. Будь-які претензії, пов'язані з використанням Сервісу SendExpert, розглядаються Компанією протягом 20 робочих днів після отримання таких вимог від Користувача. Претензія повинна бути подана у письмовій формі та має бути складена у відповідності до норм чинного законодавства України. Вона повинна містити контактні дані Користувача, зміст претензії, дату підготовки претензії. Претензія повинна бути підписана Користувачем та включати додані копії документів, що стосуються претензії, або підтвердження обставин, зазначених у ній. Компанія повідомляє Користувача про результат розгляду претензії та її рішення в письмовій формі шляхом надсилання відповіді на адресу електронної пошти Користувача, зазначену під час реєстрації.
      2. Всі спори, що виникають між Компанією, її представниками та Користувачем, вирішуються шляхом переговорів, у тому числі в рамках роботи служби підтримки клієнтів Компанії (наприклад, шляхом письмового повідомлення через веб-сайт). Суперечка може бути розглянута у відповідному суді України, тільки якщо її неможливо вирішити за вищезазначеною процедурою.
    5. Внесення змін до Угоди
      1. Компанія має право в односторонньому порядку вносити зміни до загальних положень та умов даної Угоди або вносити нові загальні умови у разі, якщо це виправдано змінами в законодавстві або практиці, розвитком послуги, що регулюється загальними умовами, з метою забезпечення кращих або додаткових послуг засобів використання послуги, а також через необхідність визначити умови або ризики, пов'язані з використанням наданих послуг.
      2. Компанія публікує на своєму сайті відповідне повідомлення про внесення змін до нових загальних умов. Повідомлення про внесення змін до нових загальних умов публікується на сайті не пізніше, ніж за 30 днів до вступу змін або нових умов.
      3. Якщо Користувач не погоджується з поправками або новими загальними умовами, Користувач має право розірвати Договір у порядку, встановленому в статті 3.9.1 Угоди протягом 30 днів з дня публікації повідомлення про внесення змін або про встановлення нових загальних умов. Припинення дії договору не звільняє Користувача від будь-яких зобов'язань, що випливають з Договору до його припинення.
      4. Якщо Користувач не розірвав Договір протягом 30 днів з дня публікації повідомлення про внесення змін або встановлення нових загальних положень та умов, вважається, що Користувач погоджується з поправками або новими загальними умовами та не має претензій у зв'язку з цим.
      5. Зміни та нові загальні положення та умови стають невід'ємною частиною Договору на дату набуття ними чинності і є обов'язковими для обох сторін. Попередні загальні умови вважаються недійсними з дня набрання чинності нових загальних умов і положень.
    6. Заключні положення
      1. Якщо Компанія бере участь у злитті декількох компаній, або якщо вона продає всі або частину своїх активів, Користувачі будуть повідомлені про це електронною поштою або шляхом повідомлення на сайті.
      2. Повідомлення про недійсність окремих умов та положень масової розсилки електронної пошти та SMS через Сервіс SendExpert не призводить до недійсності інших положень.
      3. Компанія залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в умови виконання розсилки електронної пошти та SMS через Сервіс SendExpert, публікуючи змінену Угоду на сайті SendExpert та / або надсилаючи Договір Користувачу на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації, або повідомивши про це Користувача в особистому акаунті.
      4. Компанія залишає за собою право видаляти масивні бази даних Користувача після 3-х років з моменту, коли Користувач припинив їх використовувати.
      5. Умови виконання розсилки електронної пошти та SMS через Сервіс SendExpert набирають чинності з моменту реєстрації Користувача в Сервісі SendExpert, і залишаються чинними протягом усього періоду існування Особистого аккаунту Користувача.
      6. Місцем надання послуг з масової розсилки електронної пошти та SMS Сервісом SendExpert є тариторія України.

Останні оновлення 1.05.2020