Модерація у SendExpert: 5 головних питань

Дата публікації
13.06.2019

1. Що таке модерація?

Модерація — обов'язковий етап перевірки листів. Він допомагає стежити за якістю розсилок і дотриманням користувачами правил Антиспам політики сервісу.

2. Які розсилки потрапляють на модерацію?

Перші три-чотири розсилки, які здійснює новий користувачів, незалежно від їх тематики, структури і наповнення, завжди йдуть на модерацію. Таким чином ми переконуємося, що новий клієнт не є спамером, щоб виключити ризик «засмічення» серверів SendExpert і уникнути негативних наслідків для інших клієнтів сервісу.

Якщо у відправника хороша історія розсилок, то подальші його відправки здійснюються без обов'язкової перевірки.

Але на модерацію можуть потрапити і листи перевірених користувачів, якщо в них помічені сумнівні елементи, такі як:

- значна кількість слів, написаних великими літерами;

- редиректи;

- неробочі посилання;

- спам-слова.

3. Скільки часу необхідно на модерацію?

У робочий час з 9 до 18:00 модерація здійснюється впродовж 10 хвилин. У неробочі години та вихідні модерація може зайняти від пів години до 8 годин.

4. Як уникнути затримки відправки розсилки через модерацію?

Для того, щоб бути впевненим, що ваша розсилка «Не зависне» в списку модератора на вечір або ніч і точно пройде процес модерації, рекомендуємо використовувати можливість запланованої відправки.

Створюйте розсилки заздалегідь в робочі години і плануйте їх відправку на необхідний час. У такому випадку, якщо ваш лист потрапить на модерацію, ви швидко отримаєте підтвердження, і навіть якщо лист не буде пропущено, ознайомившись з причиною відмови в тікетах, у вас буде час виправити всі небажані елементи. Цей етап дозволяє убезпечити ваші листи від попадання в спам, а наші сервера від негативної репутації.

5. Що таке відкладена відправка і автомодерація?

Перша розсилка після реєстрації завжди проходить додаткову перевірку шляхом «відкладеної відправки». Що це означає? Після того, як розсилка пройде модерацію, в назначений час листи підуть тільки на 10% адресів від усієї бази підписників. Це робиться для того, щоб перевірити достовірність завантаженої бази.

Якщо кількість спам-скарг на першу партію не буде перевищувати допустимий коефіцієнт, то решта 90% листів будуть відправлені через дві години з моменту підтвердження. Якщо ж критичний відсоток одержувачів першої партії листів відмовляться від розсилки або заявлять про спам, то розсилка буде автоматично заблокована.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!