Питання місяця: методи сегментації і підключення DKIM і SPF

Дата публікації
13.03.2019

1. Як підключити DKIM і SPF підписи?

DKIM і SPF підписи дозволяють підтвердити, що адресу, вказану в полі «Від кого», є реальною адресою відправника листа.  

Підпис може автоматично перевірятися на стороні одержувача: за результатами перевірки сервер приймає рішення, яке надійшло з листом: прийняти, відправити в папку «Спам», відправити на додаткову перевірку або не брати взагалі.

Для того, щоб підключити підписи, необхідно:

1. Відкрити акаунт SendExpert. 
2. У меню «Налаштування проекту» відкрити розділ «Домени». 
3. Ввести доменне ім'я (без www), натиснути «Створити». 

4.Включити підпис. 

5. Скопіювати значення і вставити їх в акаунті доменного імені свого сайту. 
6. Через кілька годин перевірити результат.  

2. Як відправити повторний лист тільки тим, хто відкрив відправлену розсилку?

Для цього необхідно спочатку створити групу «Відкрили розсилку». Це можна зробити в розділі «Адресна книга», «Групи». Натискаємо на кнопку «Створити групу», вписуємо назву «Ті, що відкрили» і зберігаємо.

Переходимо в розділ «Звіти поштових розсилок», вибираємо розсилку, підписникам якої необхідно підготувати повторний лист. Відкриваємо звіт «Відкриті».  

Відкривши докладний звіт за відкриттями, переносимо погляд на нижню частину екрану, де є можливість додати підписників, які відкрили лист в групу, створену раніше. Натискаємо «З усіма по поточній вибірці» — «Додати в групу» — «Ті, що відкрили».   

Після цього, створюємо розсилку і відправляємо її по групі «Ті, що відкрили».  

3. Що буде якщо   оновити  список клієнтів з CRM? Чи стануть активними при імпорті  ті підписники, що відмовитися від розсилки?

Після кожної розсилки, підписники, що відписалися і поскаржилися на спам, стають неактивними для наступних відправок.  
Якщо вони залишаються у базі підписників  системи SendExpert (тобто, Ви їх не видаляєте), при наступних імпортах, система враховує відписки і скарги на спам. І якщо такий підписник знову завантажується в систему, він не буде доступний для розсилки.

Якщо підписників, що відписалися, видалити з бази, система під час імпорту завантажить їх як нових. Тому, бажано, не чистити базу від таких підписників, а залишати для подальшої перестраховки в статусі — недоступний для розсилки.

4. Що робити, якщо вкладення до листа перевищує 5 мб, а прикріпити комерційн у пропозицію до контенту необхідно?

Не рекомендується створювати додатки до листа, які перевищуватимуть 1 мегабайт. Багато поштових систем не пропустять такі важкі листи.  

Якщо файл для вкладення важкий, спробуйте його стиснути за допомогою різноманітних сервісів таких, як Smallpdf. Якщо у процесі форматування файл втрачає якість, розмістіть на окремій сторінці сайту цей файл і вкладіть посилання на неї в розсилку.  

Це дозволить відстежити кліки підписників. У цьому зовнішньому посиланні можна задати параметри так, щоб файл відкривався автоматично у новій вкладці браузера. А можна створити окрему сторінку з шапкою сайту (логотипом і розділами).  

Підписнику, який перейшов на цю сторінку, можна запропонувати відкрити комерційну пропозицію за вказаним посиланням, а якщо з'являться питання, дати контакти менеджера, який відповість на всі додаткові запитання.  

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!