Чи можна робити безкоштовні email-розсилки за допомогою сервісу SendExpert?
Звичайно. Ви можете безкоштовно відправляти до 3000 листів на місяць у межах пакету «Мінімум», який автоматично активується після реєстрації в нашому сервісі.
Якщо Ви плануєте надсилати більше 3000 листів на місяць, необхідно перейти на платний пакет, що відповідатиме Вашим потребам. Ознайомитися з тарифами на email-розсилки можна в розділі «Тарифи» або в особистому кабінеті.
Статус моєї розсилки «На перевірці у адміністратора». Що це таке?
Щоб уникнути розсилки спаму, всі листи, які надсилає новий користувач системи, проходять обов`язкову перевірку на відповідність правилам нашої Антиспам політики. Така перевірка може тривати від кількох хвилин до кількох годин і здійснюється нашими фахівцями. Якщо жодних порушень в листі не виявлено, Ваша розсилка відправляється адресатам.
Скільки часу займає модерація (перевірка адміністратором) розсилки?
Перевірка розсилки адміністратором займає в денний час від декількох хвилин до декількох годин, вночі і у вихідні - до 8 годин.
Чи є можливість відправляти мої розсилки без перевірки їх адміністратором?
Якщо Ви не розсилаєте спам, не порушуєте Правила користування сервісом і Ваші розсилки не суперечать нашій Антиспам політиці, то з часом Ваш акаунт автоматично отримає статус постмодерованого .
Яке ім`я і яка зворотна адреса електронної пошти відображатимуться у відправлених мною листах?
Ім`я та зворотну адресу електронної пошти відправника, як і тему листа, Ви задаєте самостійно при створенні розсилки. Те, що Ви вкажете у відповідних полях, і побачить одержувач.
Також звертаємо увагу, що відправляти листи Ви можете тільки від реальної адреси електронної пошти.
Чому відправлені мною листи потрапили в СПАМ?
Спам-фільтри поштових клієнтів працюють «за контентом». Тому рекомендуємо перевірити заголовок розсилки, зворотну адресу відправника і зміст листа на відповідність основним правилам масових розсилок:
- Уникайте використання таких слів, як: розсилка, акція, безкоштовно, подарунок, знижка, дешевий, придбайте, ціна, терміново, розпродаж, виграш, увага і т.п.
- Не використовуйте поспіль кілька слів, написаних великими літерами, наприклад, НОВА ГРУПА ТОВАРІВ!
- Не використовуйте в темі листа повторювані знаки оклику або питань, наприклад, Нова Акція!!!!!
За можливості використовуйте персоналізацію (звернення на ім`я) у тілі й темі листа.
Також не рекомендуємо в ролі зворотної адреси електронної пошти використовувати безкоштовні поштові сервіси, на кшталт, gmail.com, mail.ru і т.д.
Зі свого боку, SendExpert забезпечує “білі” ip-адреси для розсилок і відсутність у чорних списках провайдерів.
Останне оновлення 12.10.2020
- Чи можна робити безкоштовні email-розсилки за допомогою сервісу SendExpert?
- Статус моєї розсилки «На перевірці у адміністратора». Що це таке?
- Скільки часу займає модерація (перевірка адміністратором) розсилки?
- Чи є можливість відправляти мої розсилки без перевірки їх адміністратором?
- Яке ім`я і яка зворотна адреса електронної пошти відображатимуться у відправлених мною листах?
- Чому відправлені мною листи потрапили в СПАМ?