Політика проти спаму

  1. Визначення спаму
    1. Спам - це масове розповсюдження електронних повідомлень (пошти) комерційного характеру на адресу людей / компаній, які не давали своєї згоди на отримання такої інформації. Масове розповсюдження - це надсилання повідомлень з однаковим вмістом великій кількості адресатів. Масове розповсюдження спаму за допомогою Сервісу SendExpert суворо заборонено.
  2. Бази одержувачів масової розсилки повідомлень
    1. "Одержувачі" - заплановані адреси масового розповсюдження, які планує виконати Користувач Сервісу SendExpert.
    2. Адреси електронної пошти та номери телефонів одержувачів можуть бути додані в базу даних Особистого кабінету Служби SendExpert одним із наступних способів:
      1. Використання форми підписки на сайті (де одержувачі добровільно залишають свою адресу електронної пошти або номер телефону для наступного отримання повідомлень Користувача SendExpert Service);
      2. Завантажуючи адреси електронної пошти або номер телефону з файлів .TXT або .XLS;
      3. Додавання адрес електронної пошти або телефонних номерів;
      4. Вводячи адреси електронної пошти або номери телефонів через API.
    3. У всіх випадках Користувач Сервісу SendExpert повинен мати дозвіл одержувачів повідомлень на використання їх особистих даних.
      1. Одержувач повідомлення повинен мати можливість скасувати свою згоду на отримання повідомлень від Користувача в будь-який час.
      2. Відправлення повідомлень особам (одержувачам), які не дали згоди на отримання повідомлень від користувача, надісланих для відповідної мети, заборонені.
      3. Згода одержувача повинна бути явною та поінформованою (одержувач повинен розуміти мету збору, обробки та зберігання своїх особистих даних, а одержувач повинен бути поінформований про включення його або її даних до бази даних Користувача та його права як суб'єкта персональних даних відповідно до законодавства, а також можливості використання його / її особистих даних для автоматизованого масового розповсюдження). Така згода не включає в себе незрозумілу інформацію, взяту з іншого контексту іншого повідомлення Користувача з таким одержувачем. При роботі з Сервісом SendExpert використання баз даних електронних адрес одержувачів, які були придбані у третіх осіб, завантажені з ресурсів третіх осіб, а також використання адрес, зібраних іншим незаконним методом, суворо заборонено.
    4. У деяких випадках для перевірки бази даних об'ємне розповсюдження здійснюється в режимі відкладеного відправлення. Перша частина масового розповсюдження надсилається до 10% адресатів основного розповсюдження (але не більше ніж до 1000 адресатів). Протягом 6 годин після відправки системою SendExpert аналізуються показники основного розподілу: відкриття, кліки, неактивні адреси, кількість скасування підписок і скарги на спам. Залежно від результату повідомлення надсилаються решті 90% адресатів, або адміністратором Сервісу SendExpert здійснюється відмова від виконання масової розсилки.
    5. У нижній частині кожного надісланого повідомлення Користувач повинен зазначити, що одержувач дав свою згоду на таке масове розповсюдження. Наприклад, “Ви отримали це повідомлення, тому що ви є абонентом інформаційного бюлетеня / назви компанії /. Ми отримали Вашу електронну пошту, коли Ви заповнили форму підписки на сайті / посилання на реєстраційну форму / ”. Такий вміст може бути розміщений в кінці повідомлення за допомогою основного шрифту.
  3. Вміст повідомлень, надісланих одержувачам
    1. Користувач зобов'язаний викласти достовірну та точну інформацію, що не суперечить вимогам законодавства (включаючи законодавство про захист прав споживачів та конкуренції), як у заголовку, так і у тексті повідомлення, надісланого одержувачам.
    2. Користувач повинен мати можливість чітко визначити відправника повідомлення.
    3. Зміст заголовка та тіла повідомлення не повинні вводити в оману або дезінформувати одержувача, або порушувати його права, або будь-які права третіх осіб.
    4. Єдиною особою, відповідальною за вміст повідомлень, надісланих одержувачам, є Користувач, який підготував та розпочав відповідну масову розсилку. Однак, Компанія залишає за собою право перевіряти вміст повідомлень, призначених для масового розповсюдження, і блокувати масові розсилки у разі виявлення порушень Користувачем умов надання послуг масової електронної пошти та SMS-розсилки за допомогою Сервісу Служба SendExpert.
  4. Адреса електронної пошти Користувача
    1. Користувач Сервісу SendExpert повинен вказати свою справжню адресу електронної пошти, яка буде автоматично включена в кожне повідомлення, надіслане таким Користувачем. Користувач також повинен своєчасно оновлювати свої дані та підтримувати контакт з адміністрацією Сервісу SendExpert, щоб підтвердити, що надана інформація є актуальною.
  5. Скасування підписки абонентом
    1. Кожне повідомлення, надіслане Користувачем, повинно автоматично включати посилання на скасування підписки, яке не може бути видалено. Ця функція використовується для регулярного автоматичного оновлення списку масового розповсюдження, щоб не надсилати майбутні повідомлення одержувачу, який скасував підписку.
    2. Повторне надсилання повідомлень одержувачу, який підписався на отримання повідомлень через групове розповсюдження, але пізніше скасував його або її підписку на отримання повідомлень від даного Користувача або повідомлення, що стосуються певної теми, заборонено.
    3. Сервіс SendExpert автоматично обробляє всі скасування підписок і надає відповідні дані користувачеві послуги. Це відображено в особистому акаунті користувача.
  6. Заборонені дії
    1. Користувачеві заборонено користуватися Сервісом SendExpert для розповсюдження спаму.
    2. Контактні дані (адреса електронної пошти, адреса веб-сайту) Сервіу SendExpert не можуть бути включені в тексти повідомлень, надісланих Користувачем або цільових сторінок.
    3. Користувачеві заборонено користуватися Сервісом SendExpert для розповсюдження повідомлень щодо наступних товарів або послуг:
      1. Послуги знайомств, послуги ескорту;
      2. Наркотики, вироби для інтимних частин тіла, ліки, що відпускаються за рецептом, контрафактні ліки;
      3. Робота з дому, будь-який тип онлайн заробітку, будь-які методи швидкого збільшення заробітку, доходу або прибутку, посилення фінансової незалежності тощо;
      4. Торгівля на фондових ринках і біржах, або на дошках оголошень;
      5. Компанії, які займаються багаторівневим або мережевим маркетингом, фінансові піраміди;
      6. Партнерський маркетинг, а також бізнес на основі продажу;
      7. Послуги з оптимізації кредитної заборгованості та стягнення боргів;
      8. БАДи: на основі харчових продуктів, рослин та вітамінів;
      9. Перелік брокерів або осіб, які надають послуги з оренди;
      10. Товари, заборонені для розповсюдження, піратське програмне забезпечення або засоби масової інформації;
    4. Адміністрація має право робити попередження та / або вживати відповідні заходи, якщо послуга використовується в порушення будь-якої з перелічених вище заборон. До порушника можуть бути застосовані такі заходи впливу:
      1. заморожування Особистого акаунту Користувача (тимчасове блокування можливості здійснення розсилки), який порушив умови виконання електронної та SMS-розсилки через Сервіс SendExpert;
      2. утримання коштів з рахунку Користувача на відшкодування збитків Сервісу;
      3. звернення до офіційних органів (залежно від типу порушення) для вирішення відповідного спору.
  7. Скарги на спам
    1. Будь-яка особа, яка вважає, що отримала спам-повідомлення через Сервіс SendExpert, може повідомити про це Компанію в розділі « Звіт про спам » на сайті www.sendexpert.ua

Останні оновлення 1.05.2020