Оновлення системи: A/B тестування

Дата публікації
05.12.2018

A / В тестування — добре відомий інструмент у сфері маркетингу, часто використовуваний фахівцями.

"A / B-тестування (англ. A / B testing, Split testing) — метод маркетингового дослідження, суть якого полягає в тому, що контрольна група елементів порівнюється з набором тестових груп, в яких один або декілька показників були змінені, для того, щоб з'ясувати, які зі змін покращують цільовий показник". (Wikipedia)

Пропонуємо розібратися як працюють A / B тести в email-маркетингу, як налаштувати тестування в системі SendExpert і які завдання це допоможе вирішити.

Як працює A/B тестування?

Наприклад, користувач хоче зробити розсилку, але не впевнений, яка тема листа зацікавить підписників і отримати максимальний відсоток відкриттів. Для цих цілей і використовується A / B тест.

Створюється 2, 3 або більше варіантів листа, які відрізняються, наприклад, темою. Кожен з варіантів надсилається невеликій групі підписників. Лист з темою, яка виявилася найбільш ефективною, надсилається основній частині бази.

Критерії ефективності, як і терміни тестування, користувач системи визначає сам — це може бути відсоток відкриттів або відсоток переходів.

Як налаштувати A/B тестування в системі SendExpert?

A/B тести повністю автоматизовані, тому створити і запустити один з них не складніше, ніж відправити звичайну розсилку.

Щоб створити A/B тест необхідно в лівому меню перейти в розділ «A/B тести» і вибрати пункт «Створити A/B тест».

У поточному вікні необхідно вказати:

  • Одержувачів — передплатники, які отримають розсилку. У цьому блоці можна використовувати фільтри і групи.
  • Назва тесту. — яке буде видно тільки авторові розсилки.
  • Тип тесту — спосіб визначення листа-«переможця»: той, у якого буде найбільше відкриттів, або той, з якого зробили найбільше переходів.
  • Відправлення тесту — дата початку тесту, коли буде відправлено «порцію» тестових листів.
  • Відправлення — дата старту основної розсилки.

Після збереження налаштувань можна приступати до створення першого листа для A/B тесту.

Щоб прискорити процес, можна використовувати вже створені раніше листи, як шаблони, змінюючи необхідні елементи.

В одному тестуванні може брати участь необмежена кількість варіантів листів.

Підготовлене тестування можна зберегти в чернетки, відправити одразу або запланувати відправлення.

Далі тестування відправляється випадковому сегменту підписників, який не перевищує 10% від загальної бази.

Після система визначає найбільш успішний варіант листа і автоматично відправляє його решті одержувачам — основної частини підписників.

Звіти по A / B тестів можна побачити у відповідному розділі.

Для детального перегляду звіту за листом необхідно на сторінці відповідного A/B тесту натиснути на посилання «Повний звіт». У ньому будуть відображатися не тільки лист-переможець, а також повна статистика по іншим листам, які брали участь в A/B тестуванні.

У такий спосіб використовуючи механізм A/B тестування в системі SendExpert і докладаючи мінімум зусиль, можна покращувати показники email-розсилок. При цьому тарифікація здійснюється в межах поточного пакету користувача і ніякої додаткової оплати не потрібно.

Ми сподіваємося, що цей інструмент стане хорошим помічником для розвитку email-стратегій для наших клієнтів.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!