Проблеми з пробною відправкою і тарифи на листи автовідповідача

Дата публікації
14.02.2019

1. Що робити, якщо пробний лист на мою пошту не прийшов, незважаючи на те, що тема листа, контент і зворотна адреса відправника «правильні»?


Якщо ви переконалися, що пошта, на яку відправили пробний лист працює, а тема і контент не містять СПАМ-помилок, можна спробувати наступне.
У розділі «Адресна книга» підрозділі «Фільтри» створіть фільтр, який включає тільки вашу адресу. Надішліть розсилку за цим фільтром і перевірте результат. До фільтру можна додати не одну, а кілька електронних адрес, щоб перевірити «реакцію» різних поштових систем на майбутню розсилку і подивитися, як листи відображаються в різних поштових клієнтів.


2. Хочу відправити SMS-розсилку з альфа-ім'ям, яке раніше реєстрував в іншому сервісі розсилок. Що робити з уже існуючим альфа-ім'ям?


Для того, щоб використовувати для SMS-розсилки зареєстроване альфа-ім'я, необхідно звернутися в службу технічної підтримки, а також відправити лист-запит із зазначенням альфа-імені. Співробітники служби технічної підтримки уточнять в операторів мобільного зв'язку можливість автоматичного підтвердження альфа-імені, і повідомлять відповідь.


У деяких випадках вам запропонують трохи змінити написання альфа-імені. Після цього необхідно подати заявку на перереєстрацію альфа-імені в системі SendExpert (в розділі «Налаштування проекту», підрозділі «Альфа-імена для SMS»). У деяких випадках, доведеться почекати від 7 до 10 днів для підтвердження оновленого альфа-імені у деяких операторів.


3. Скільки потрібно чекати модерації SMS-розсилок і як вона відбувається?


Модерацію SMS-розсилок проводять оператори відразу ж після відправки SMS-розсилки. Зазвичай це займає кілька хвилин. Відхилити розсилку можуть тільки в разі порушення правил Антиспам політики і контенту повідомлення, забороненого для відправки.


4. Як тарифікуються листи автовідповідача? В рамках поточного пакета чи окремо?

Надіслані листи автовідповідача, будуть списуватися із загальної кількості листів, передбачених передплаченим тарифних пакетом.

Якщо ви використували всі листи, передбачені в рамках пакету на місяць, за відправку листа автовідповідача з балансу будуть списуватися гроші за кожен додатковий лист.


Якщо ж на балансі коштів не буде, листи не будуть відправлені, а вам (на адресу, яку вказали в якості відправника в листі автовідповідача) прийде відповідне повідомлення.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!