Запитання жовтня: робота з базою і нові можливості в SendExpert

Дата публікації
17.10.2018

1.Для чого потрібно прикріплювати скріншоти email-адрес до імпорту бази?

Нам важливо, щоб розсилки клієнтів не були звичайним спамом. Скріншот з СRМ або будь-якої іншої системи обліку й обробки контактів є підтвердженням того, що ви не купили базу.

2. Чому адреси на скріншоті повинні збігатися з імпортованими адресами з файлу Eхcеl?

Це служить нам підтвердженням того, що саме ви є власником бази, а скріншот, який ви прикріпили до імпорту, зроблений саме з вашої CRM.

3. Як завантажувати оновлену базу, якщо деякі адреси вже були імпортовані у сервіс разом із попередньою версією бази?

Під час повторного імпорту у проект завантажуватимуться лише  ті адреси, яких ще немає в системі SendExpert, а адреси, що вже існують у базі проекту, дублюватися не будуть. Якщо ж Вам необхідно повторно завантажити всю базу в окремий проект і при цьому в двох проектах будуть зустрічатися однакові адреси, то по відношенню до тарифного плану адреси баз будуть сумуватися.

Наприклад, ви створили два проекти по 500 адрес у кожному. Незважаючи на те, що частина бази першого проекту буде ідентична базі другого, система зарахує імпорт тисячі підписників.

4. Чи є можливість додати прехедер?

Так. Після недавніх оновлень в системі SendExpert з'явилося окреме поле, де користувачі можуть прописати спеціальний прехедер для свого листа. Рядок для додавання прехедера розташований відразу під полем «Тема»

5 Чи можна редагувати поле відписки?

У одного з наших клієнтів виникла проблемна ситуація.

«Справа в тому, що розсилка йде по Європі, зокрема багато клієнтів з Німеччини. А кнопка відписки йде російською і, якщо не помиляюся, можна створити ще англійською. Скажіть, чи є можливість зробити кнопку «Відписатися» на двох мовах одночасно через »«. Або, може, додатково вставити ще одну кнопку з посиланням на відписку, але вже німецькою мовою? »

Після цього звернення наш відділ розробки додав можливість вносити зміни в статичні елементи шаблону, і тепер користувачі SendExpert можуть змінити мову рядка відписки на потрібну їм. Крім цього з'явилася можливість коригувати зовнішній вигляд цього елемента і його розташування.

Для чого власне потрібна така кнопка? Це обов'язкова умова масових розсилок. У разі якщо одержувач не хоче отримувати розсилку з яких-небудь причин, він повинен мати можливість відписатися від неї. Якщо ж такої можливості не надавати, подібного роду розсилки розцінюватимуться як спам і можуть бути заблоковані.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!