Як використати сервіс email-розсилок для бізнесу

Дата публікації
03.07.2019

Маркетинг — обов'язкова частина будь-якого бізнесу. Неважливо чи ви власник масивного конгломерату, чи маленького магазину з десятком клієнтів. Насправді, якщо не повністю, то великою мірою шлях від одного до іншого будує саме правильна маркетингова стратегія. 

Важливою запорукою успішної роботи відділу маркетингу є не лише люди, але й інструменти, які ви використовуєте. І одним з найефективніших і найдоступніших є саме емейл розсилка. Ті, хто не викорстовував email-маркетинг у своїй діяльності зазвичай охоплені упередженим ставленням щодо нього. Мовляв, це або важко, або даремно, або це просто спам. Та і кому сьогодні потрібна розсилка електронної пошти, якщо досить зареєструвати акаунт у Instagram? 

Насправді, саме email-розсилка має найвищий показник ROI — повернення інвестицій: за кожен вкладений долар — ви отримаєте 44 долари прибутку. Ще більшої цікавої статистики можна знайти на сайті Campaing Monitor. 

+3 міфи про email-маркетинг

«Без email-маркетолога — нема чого суватись у цю сферу». Звичайно, наявність спеціаліста у штаті буде безперечним плюсом, але якщо ви лише розпочинаєте свій бізнес, ви можете проаналізувати листи, які вже отримуєте, виділити елементи, які подобаються, які дратують і на основі цього власноруч розпочати процес.

«Щоб створити email-розсилку необхідно і дизайнер, і html-верстальник і ще когорта спеціалістів, на яких у маленького бізнесу немає ресурсів». Так, колись це твердження було справедливим, а зараз всі ці проблеми вирішують чисельні сервіси масових розилок, лише загугліть і отримайте декількасторінковий список таких. Блокові і візуальні редактори дозволяють без будь-яких навичок html-кодування створювати красиві листи, а готові шаблони заощадять час і виручать тих, у кого труднощі з дизайном. 

«Для розсилок необхідна велика база контактів». Насправді, головним є не обсяг бази, а її якість. 200 зацікавлених підписників, які власноруч підписались на ваші листи, краще за 20 000, які зробили це випадково або яких ви взагалі купили, чого робити категорично не радимо. 

 Шляхи використання email-розсилки

Розсилки для бізнесу можна використовувати з різними цілями.

1. Встановлення контакту. Для цього використовують вітальні, або як їх ще називають welcome-серії листів. Це автоматична розсилка, яка приходить користувачу після підписки чи реєстрації. Так ви знайомитесь зі своїм підписником, налаштовуєте на подальшу співпрацю і спілкування.

2. Підтримка комунікації. Так, зараз більшу частку спілкування з користувачами в інтернеті перебрали на себе месенджери і чат-боти. Але і через електронну пошту також можна вести комунікацію, надаючи їй таким чином більш офіційний характер. До того ж чим більше каналів зв'язку, тим ліпше для самої компанії. 

3. Актуалізація й інформування. Ці функції виконують рекламні, акційні та новинні розсилки. Так ви повідомляєте клієнтам про нове надходження, гарячі пропозиції або знайомите їх зі змінами в компанії (наприклад, переїхали в новий офіс чи оновили сайт, або ж відкрили новий філіал). Окрім цього можна також створювати рекомендаційні розсилки, в яких давати підписникам поради щодо використання певних товарів (тих, які вони нещодавно придбали чи цікавились), а також різного роду освітні розсилки, де ви розповідатимете корисну і цікаву інформацію з галузі. 

4. Формування лояльності. Саме email-розсилки чудовий інструмент для реалізації системи лояльності для клієнтів. Вони направлені на довготривалу комунікацію, тому дають можливість встановити тісний контакт з клієнтом. Спеціальні знижки, бонуси, подарунки, промокоди для підписників стимулюють клієнтів підтримувати контакт з компанією і формують відданість компанії\бренду.

5. Провокування покупки. Нагадуючи, про покинуті кошики в інтернет-магазинах, товари, які користувач колись переглядав, чи послуги, якими цікавився, ви освіжаєте його інтерес та підштовхуєте до покупки. Зараз часто застосовують таку функцію як «відстеження ціни». Тобто ви можете дати можливість підписнику слідкувати за ціною товару, надсилаючи йому автоматичний лист, коли продукт стане дешевшим. 

6. Збір даних. Опитувальники чи листи-відгуки дозволяють зібрати необхідний фідбек для вашої компанії. Так ви даєте клієнтам можливість виразити свою думку і враження від вашого сервісу чи якість товару всього декількома кліками. На відміну від «оцінок» у соцмережах, наприклад, це дає можливість зібрати більш обширну інформацію.

Сервіси електронних розсилок допомагають систематизувати і вибудувати чітку структуру email-стратегії. Для невеликого бізнесу, що лише починає свою діяльність і перебуває на стадії становлення чи початковому етапі розвитку, у багатьох сервісах є безкоштовні пакети. SendExpert, наприклад, пропонує таким клієнтам пакет на 300 підписників і 3000 листів на місяць без будь-якої оплати. 

Окрім розширених можливостей функціоналу - сегментації, налаштування транзакційних листів, автовідповідачів, детальних звітів кожної кампанії, — користуючись послугами подібного сервісу ви також отримуєте необхідну для початківців у цій сфері, а інколи і досвідченим фахівцях, допомогу від менеджерів, які щоденно працюють з розсилками і знають нюанси справи. 

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!