Як «подавати» акцію?

Дата публікації
27.02.2019

Поговоримо про те, яким чином вийти до цільової аудиторії з акційною пропозицією і чому рекомендують акційні email-розсилки.

Чому саме email-розсилки?

По-перше, це найдешевший спосіб залучення уваги аудиторії. По-друге, ані соціальні мережі, ні контекстна реклама не можуть дати такого персонализованого результату, як email-розсилки.

Тому розсилки — це недорогий (практично безкоштовний) інструмент, який сприяє підвищенню повторних продажів, утримання і повернення клієнтів.

Статистика підтверджує, близько 50% продажів в e-commerce здійснюється завдяки email-маркетингу. Не потрібно готувати великий бюджет. Все, що потрібно, — автоматизований сервіс email-розсилок, прикладом якого є SendExpert, який допоможе заощадити час і грамотно підготувати акційну email-розсилку.
 

1. База підписників. Акція буде працювати в тому випадку, якщо у вас якісна база (не куплена і не зібрана в Інтернеті). Згадайте ваших колег, менеджерів з продажу. Вони прагнуть отримати прямий контакт (телефон та email), щоб вести переговори з ЛЮДИНОЮ, яка і приймає рішення.

Так і в email-розсилці, необхідно уникати контактів info @, office @. Як правило, це адреси-збирачі спаму. Якщо контакти збираються через форми, у базу потрапляють контакти з виставок і організованих заходів, є гарантія, що лист чекатимуть, відкриють, і, ймовірно, здійснять покупку.

2. Знання інтересів цільової аудиторії підкаже, який привід для акції вибрати: державні, професійні свята або тематичні добіркі знижкових пропозіцій без особливого приводу. Головне пам'ятати, що потрібно бути на крок попереду і відправляти підписникам ту інформацію, яка буде для них актуальна.

3. Розуміння цілей і довгострокових завдань. Розробляючи складові акції (знижку, бонус, обмеження за часом), варто пам'ятайти про те, що мета не просто роздати подарунки під новий рік абощо, а збільшити продажі й закріпити клієнта на майбутнє. Акції — це інструмент формування лояльності, довгострокових відносин.

Email-маркетинг тим і добрий, що дає можливість налаштувати постійну комунікацію з підписниками. Крім відправки акційного листа, є можливість отримати зворотний зв'язок у всіх, хто перейшов за посиланням з листа і придбав акційний товар, продовжити спілкування, запросивши відгук.

Це дозволить закріпитися в пам'яті клієнта, а також закласти фундамент комунікації на майбутнє. Далі можна нагадати, що акція закінчилася, але запропонувати бонус, підключити SMS-розсилки, запропонувати бонус на наступну покупку і т д.

Але і це ще не все. Після завершення акції обов'язково необхідно проаналізувати результат, карта кліків у сервісі SendExpert дасть можливість дізнатися, що зацікавило підписника. Отримані результати необхідно передавати до відділу продажів, який допрацює отримані результати, з'ясує, що необхідно підписнику і передасть цю інформацію до відділу маркетингу.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!