Як привернути до себе увагу серед інших листів

Дата публікації
11.09.2019

Email розсилка — ефективний інструмент маркетингу для залучення та утримання аудиторії, і більшість компаній успішно цим користуються. Щодня електронна пошта атакується різноманітними рекламними, інформаційними та іншими видами повідомлень. Для уважного перегляду кожного з них, в темпі сучасного життя, у користувачів не залишається вільного часу. Тому прочитаними будуть лише ті, які привертатимуть увагу та здаватимуться важливими.

Ефективний лист, в першу чергу, повинен змусити клієнта помітити його серед інших та зацікавити до прочитання. Щоб досягти подібного результату, потрібно, перш за все, звернути увагу на формування заголовка розсилки. Адже перше, що бачить читач, ще навіть не відкривши повідомлення — це його тема. Вона повинна бути цікавою для вашої цільової аудиторії, чітко сформульованою, не занадто довгою. Тема листа матиме більше шансів бути поміченою, якщо:

  • дослідити потреби та інтереси підписників;  зобразити у заголовку  актуальну для читача інформацію;
  • зацікавити підписника реальними та доречними цифровими даними;
  • використати персоналізацію, тобто звертання за ім'ям до читача;
  • не використовувати слів, які можуть «відправити» вашу розсилку до спаму (наприклад, знижка, акція, найбільше, найкращий);
  • скористатися одним із двох прийомів зацікавлення потенційного клієнта:

    1) викликати інтерес (наприклад, розповісти початок цікавої історії або використати сполуку схожу на «Чи відомо вам, що...?»). Повідомлення з подібною назвою повинно виправдати очікування підписника, інакше він може просто скасувати підписку;

    2) апелювати до бажання вигоди (запропонувати подарунок чи бонуси).

Також підписник звертає увагу на ім'я відправника. Краще, коли це буде ім'я реальної людини, що викликає відчуття спілкування з конкретною особою, а не абстрактною компанією.

Впливає на показник Open Rate і прехедер — текст, який разом із назвою підписник може побачити, не відкриваючи пошти. Прехедер доповнює тему та є ще одним фактором, який спонукає прочитати текст повністю.

Під час формування цієї частини повідомлення варто дотримуватись таких же правил, що й в процесі створення заголовка, — чіткість, зрозумілість, лаконічність. Не викладайте всіх фактів у прехедері, щоб не позбавити користувача бажання читати далі. Якщо хочете бути більш оригінальними, можна звернутись до гумору або використати незвичайні символи. 

Для привернення більшої уваги до своєї розсилки потрібно прослідкувати за менш очевидними, на перший погляд, але не менш важливими факторами:

  • частота відправлення — необхідно дотримуватися золотої середини, аби не набриднути підписнику, але і не дати забути про себе;
  • час пересилання пошти — залежить від специфіки вашої аудиторії. Можна зробити опитування, за результатами якого визначити, коли підписникам зручніше отримувати email;
  • сегментація підписників — розподіливши читачів за інтересами чи їх реакцією на отримані листи, ви можете підібрати інформацію або товар, актуальний для кожної групи.
  • використання A/B тестування — випробування різних варіантів розсилки допомагає вибрати найбільш вдалий, а також уникнути можливих помилок.

Отож, аби звернути увагу на свою розсилку варто ретельно попрацювати над видимою частиною листа. Ім'я відправника, тема, прехедер мають на меті зацікавити потенційного клієнта та викликати бажання прочитати текст повністю. Щоб потрапити в поле зору читача, необхідно розрахувати доречний час та частоту відправки. Не варто нехтувати також сегментацією і тестуванням повідомлень.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!