Як зібрати базу підписників для email розсилки

Дата публікації
22.08.2019

Ми отримуємо десятки дзвінків на день від клієнтів і охочих зробити розсилку у сервісі SendExpert. Прикро, але половина з додзвонювачів завжди цікавиться, чи не працюємо ми по «холодним базам» і чи не надаємо бази для розсилок.

Багато клієнтів вважає, що якщо ми звемось сервісом розсилок, то повинні також забезпечувати клієнтів готовими базами електронних адрес. Але насправді жодна компанія, що надає послуги масових розсилок, не торгує списками контактів, адже це є незаконно. Та навіть якби такої заборони не існувало, подібні підписники для електорнної розсилки не дадуть відправнику бажану реакцію.

Щоб розсилки працювали і справді відображалися на показниках продажів і конверсії, необхідно «власноруч» поповнювати список  адресантів своїх листів. У наші часи проводити збір емейлів можна різними способами. Ми вже оглядали два основних шляхи збору бази, розділивши всі способи на два основних — офлайн і онлайн. Зараз пропонуємо детальніше розглянути конкретні варіанти, які можна використовувати для поповнення списку підписників.

1. Форма підписки на головній сторінці.

Часто цей елемент ігнорують, але насправді вдала, зручна форма підписки може принести свою користь і поповнить вашу базу email не одним контактом. Головна вимога — це не вимагати від своїх відвідувачів надто багато інформації. Чим більше рядків даних необхідно заповнити користувачу, тим менше ймовірність, що він і справді це зробить.

Щоб визначити оптимальну кількість полів, а також підібрати найвдаліший колір і дизайн для своєї форми, вдавайтеся до А\В тестування і експериментуйте з різними варіантами.

2. Захоплення підписників через блог.

Якщо у вашої компанії є власний блог, де ви регулярно публікуєте якісний контент, — не соромтесь запропонувати читачам підписатися на ваші оновлення. Нерідко користувачі у пошуках потрібної інформації у мережі потрапляють на сторінку блогу компанії. Дізнавшись, що прагнули, вони не мають більше наміру досліджувати й інші сторінки вашого ресурсу. Тому доречним буде «захоплювати» підписників там, куди їх приводить Google.

3. Підписка через соцмережі.

Різні соцмережі дають можливість підписуватися на поштові розсилки. Вже досить давно у Facebook є можливість додати форму підписки на свою сторінку. Те ж саме можна зробити із y Twitter.

4. Організуйте подію/захід

Це може бути як онлайнова — вебінар, онлайн-конференція, -  так і офлайнова подія. Ви можете запланувати певний захід, зробивши обов'язковою онлайн-реєстрацію. Таким чином ви отримаєте електронну адресу людини, і в листі чи власне у реєстраційній формі додасте поле про згоду на отримання розсилок.

5. Pop-up вікна

Вони можуть виникати у правому нижньому кутку невеликим віконцем, можуть закривати повністю весь екран, як, наприклад, у цьому випадку.

Головне, на що варто звертати увагу при створенні поп-апів — це час їх появи перед відвідувачем ресурсу. Найбільше дратують вікна, що виникають одразу після відкриття сторінки. Не встиг користувач ознайомитися зі змістом сторінки, як йому вже пропонують підписатися на оновлення. Тому категорично не радять вдаватись до таких агресивних методів. На сайті TeenVogue, наприклад, поп-ап з пропозицієї підписки виникає лише після того, як відвідувач «посидів» на сайті певний час. 

Також можливий варіант, коли поп-ап вікно з'являється через певний час відкриття сторінки або після того, як користувач «проскролив» сторінку до певного моменту. Одними з найбільш ефективних вважаються поп-ап вікна, що «ловлять» відвідувача «на виході» — коли курсор мишки направляється у верхній правий куток — тобто щоб закрити сторінку.

Ефективними є поп-ап вікна, у яких не просто закликають підписатися на розсилку, але і пропонують якийсь подарунок у відповідь даним користувача. Це може бути книга, знижка, акційна пропозиція і т.д.

6. Hello-бар

Це лінія, що з'являється зверху сторінки із закликом підписатися. Її також можна зробити статичною так, щоб під час скролінгу вона завжди залишалася прикріпленою до верхньої частини сторінки.

7. Форма зворотного зв'язку і чат-боти

Ці способи є дієвими, але є одне «але». За правилами, ви можете відсилати розсилки тільки у разі наявності згоди людини на отримання від вас відповідної інформації. Тобто роздобути контакти людини — цього недостатньо. Та у листі-відповіді на її запит у чат-боті чи формі зв»язку, ви можете запропонувати їй слідкувати за вашими новинами і пропозиціями через розсилки.

8. Офлайн збір

Старі добрі позамережеві способи також мають місце у цьому списку і їх можна використовувати задля поповнення своєї бази контактів.  Це може бути анкетуванням відвідувачів, різноманітні офлайнові опитування, розіграші, лотереї, збір визитівок в офісі чи на конференціях, семінарах.

Це не всі способи, якими можна захопити нові адреса і примножити кількість читачів своєї розсилки. Проте беручи за основу цей список, можна експериментувати і вигадувати найбільш дієві для вас і вашого бізнесу способи збору бази.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!