Створюємо ефективні СTA кнопки

Дата публікації
25.04.2019

Заклик до дії (Call To Action — CTA) –зазвичай це кнопка, що пропонує читачам здійснити певну дію і перейти за посиланням.

Згадайте листи, які ви отримуєте, підписавшись на розсилку. Як вони мотивують читати далі? Можливо, це захоплюючі зображення, GIF-анімації, але у них також напевно є кнопки або посилання, які показують, де саме клікнути для отримання додаткової інформації (оформити замовлення, пройти опитування, залишити відгук і т.д.).

Навіщо використовувати CTA кнопку?

Кнопки є інтуїтивно зрозумілими і привабливими для читача, тому їх наявність збільшує кількість переходів. Доведено, що користувач більш охоче натискає на кнопку, ніж на посилання.

Це пов'язано з тим, що кнопки мають кілька унікальних атрибутів:

  • Розмір. Часто кнопка набагато більше за розміром, ніж фрагмент тексту, тому вона привертає увагу читача.
  • Дизайн. Кнопки часто включають елементи дизайну, які не пов'язані із загальною концепцією листа. Наприклад, тіні, градієнти та інші ефекти. Це допомагає виділитися серед всієї інформації.
  • Колір. Кнопки мають інший колір. Цей контраст привертає увагу і змушує читача помітити їх.

Коли ми дивимося на ці атрибути разом, зрозуміло, що кнопка ідеально підходить для залучення уваги читачів розсилки.

Але як створити ефективну кнопку CTA для наступної розсилки?

1. Використовувати конкретні заклики до дії на кнопці

Вже сама назва «заклик до дії» натякає на те, що необхідно використовувати яскравий простий ефективний текст на кнопці для залучення читачів. Пропустіть нудні слова (наприклад, «надішліть», «введіть» або «натисніть тут») на користь більш переконливих дієслів (наприклад, «отримаєте», «прочитайте», і «спробуйте»).

Працюйте за принципом — «легко і доступно», а також уникайте двозначності в тексті. Не забудьте з'єднати кнопку з текстом, якого стосується ваш СТА. Ось деякі приклади:

  • «Читати книгу»
  • «Завантажити прайс»
  • «Переглянути всі товари»
  • «Ознайомитися з пропозицією»

2. Посилювати заклик до дії

Час цінний для кожного з нас, тому заклик на кнопці повинен посилювати бажання перейти за посиланням. Відмовтеся від загальних слів, таких, як «Читайте далі», «Перейти на сайт». Відповідайте собі на питання, що отримує читач, перейшовши з листа.

3. Уникати слів, які передбачають визначену дію підписника

Замінюйте слова, які передбачають певну дію, наприклад, «завантажувати» або «купувати». Підписнику потрібно дати можливість самому прийняти рішення, а з вашого боку необхідно його до цього підвести.

4. Дизайн кнопки має бути доречним і примітним.

Перш за все дизайн кнопки повинен виділятися серед контенту в листі і його візуальної складової.

Один з кращих способів зробити це — вибрати колір кнопки, який контрастує з іншими у вашій розсилці. Наприклад, у цій розсилці від Розетки основним кольором є блакитний, тому звичний помаранчевий колір тут добре виділяється і кидається в очі.

Якщо ви не впевнені, що кнопку варто робити занадто яскравою, то можна спробувати використовувати більш спокійні або ваші фірмові кольори.

Наведемо приклад одного з наших клієнтів. Це компанія, яка працює у сфері туризму і організації поїздок. Їхній лист оформлений на білому фоні, де яскрава жовта чи червона кнопки би занадто різали око. Вони вирішили використати один із своїх основних кольорів — спокійний блакитний. Такий колір також викликає асоціації зі морем і розслабленням, що, враховуючи тематику розсилки, грає на руку відправнику.

5. Який розмір кнопки найоптимальніший?

Кнопка може бути маленька, середня або велика. Згідно з дослідженнями, ширина подушечки пальця дорослої людини — 50-57 пікселів, тому оптимальна ширина кнопки повинна становити не менше 60 пікселів. Таку кнопку буде зручно натискати, з огляду на те, що 70% підписників сьогодні переглядають пошту з мобільних пристроїв.

Кнопки заклику до дії дають можливість відстежити зацікавленість і залученість підписників, тому так важливо правильно використовувати цей елемент в листі. Створюйте кнопки, які адекватно виглядатимуть і будуть працювати на всіх пристроях.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!