Навіщо використовувати Double Opt-In для реєстрації підписників

Дата публікації
27.03.2019

Мабуть, ніхто не сперечатиметься з тим, що в e-mail маркетингу рейтинг відправника розсилки життєво важливий. Як би багато зусиль не витрачалось на оптимізацію і якість контенту, у разі якщо сервери поштових сервісів знайшли бодай одну причину запідозрити відправника в здійсненні небажаних розсилок — показник відсотка відкриття листів виявиться під загрозою.

Процес подвійного підтвердження підписки, відомий в практиці світового інтернет-маркетингу під терміном Double Opt-In, є двоетапною реєстрацією кожного нового підписника.

Перший етап — користувач, який має намір отримувати розсилки або ж просто проходить реєстрацію на сайті, вписує свій e-mail й інші дані, після чого натискає кнопку для відправки своїх даних.

Другий етап — на вказана адресу приходить повідомлення, що закликає користувача підтвердити свою реєстрацію переходом із зазначеного в листі посилання.

Основні переваги Double Opt-In реєстрації

1. Підписник висловлює повну згоду на співпрацю, тому відправник одразу отримує більш «теплу», зацікавлену у розсилках базу. У ній вже не буде «випадкових» адрес, власники яких через тиждень і не згадають про свою імпульсивну реєстрацію і підписку і відправлять чергову розсилку в спам (тим самим неминуче зашкодивши репутації відправника).

Також таким чином підписник заодно проходить перевірку на лояльність. Адже якщо з у нього не знайшлось можливості відкрити листа і перейти за щойно отриманим посиланням — з високою ймовірністю розсилка йому насправді не потрібна. Як і відправникам не потрібні витрачати час і ресурси на побудову комунікації з базою випадкових неактивних контактів.

2. За рахунок 2-ого етапу виконується стовідсоткова перевірка факту існування e-mail адреси, а також, що важливо, — його активності.

Таким чином э можливість захисти свою базу від адрес, зазначених з помилками, адрес-ботів й іншого непотребу, який псує репутацію відправника для спам-фільтрів.

Також це убезпечує базу від «підкинутих» адрес-пасток — таких, що давно не використовуються реальними користувачами або ж навмисно залишені в мережі в якості приманки для автоматичних програм-збирачів контактів.

3. Використання технології Double Opt-In (який досить легко перевірити) є вагомим аргументом законності збору бази і сумлінності відправника.

Це очевидне виконання однієї з базових вимог більшості антиспам-фільтрів і поштових сервісів — тому будь-які можливі підозри будуть розвіяні наданням звіту про зафіксовану згоду підписника.

Єдиний недолік технології Double Opt-In полягає у тому, що підписник змушений виконувати ще одну додаткову дію: зайти на пошту, відкрити листа і перейти за вказаним посиланням.

Але проявивши мінімальну креативність в налаштуванні цього етапу можна нівелювати потенційну незручність і зробити ці додаткові сходинки цікавили для майбутніх підписників. Яким чином?

Розглянемо це на прикладі інтернет-магазину. Покупці, оформлюючи замовлення залишають свої контактні дані. Якщо угода користувача оформлена правильно, оформлення замовлень покупцем автоматично є реєстрацією нового акаунта користувача.

В угоді користувача відразу може бути прописано згоду на отримання інформації про спеціальні акції, підписку на які користувач може відключити за бажанням в налаштуваннях свого облікового запису або відразу під час оформлення замовлення.

В такому випадку оформлення замовлення на покупку виконує одночасно дві додаткових дії — реєстрацію акаунта і підписку на новини (перший етап реєстрації з Double Opt-In). Такий же принцип може працювати і з підтвердженням підписки на розсилки (другий етап реєстрації з Double Opt-In) — це лист може одночасно представляти собою вітання з посиланням для підтвердження клієнтом свого замовлення.

У сфері інфобізнесу підтвердження реєстрації може бути поєднане з отриманням будь-якого бонусу одразу в тому ж листі. Посилання для підтвердження підписки може бути одночасно і переходом до перегляду або завантаження бонусного матеріалу або ж переходом в особистий кабінет передплатника/користувача.

Як же реалізувати Double Opt-In?

Якщо ви вже використовуєте який-небудь сервіс e-mail розсилок — варто ознайомитися з налаштуваннями деяких функцій сервісу, якими ви вже певно користуєтеся, але не звертали увагу на можливість активувати вбудований Double Opt-In.

Користувачі сервісу SendExpert мають можливість вбудувати вже готову форму підписки на свій сайт. Функція Double Opt-In вже активована за замовчуванням. Щоб перевірити, необхідно зайти у «Налаштуваннях» на сторінку «Форми підписки». 

Перейти у редагування існуючої форми підписки. У кінці сторінки натиснути «Відкрити додаткові опції». Також користувач сервісу може редагувати тему і текст листа на свій розсуд.

У разі якщо на сайті вже налаштована власна форма підписки, то для автоматизації роботи з сервісом SendExpert, мінімізації ручної обробки вхідних адрес й інших можливостей ми рекомендуємо реалізувати інтеграцію з вашим сайтом через API-інтерфейс.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!