Як зворотні адреси впливають на конверсію розсилок

Дата публікації
04.02.2019

Як змусити листи потрапляти у «Вхідні»? 

На це питання ми можемо дати наступні рекомендації.

  1.  Не використовуйте безкоштовні публічні сервіси для електронних адрес як зворотні адреси розсилок. Наприклад, розсилка зі зворотною адресою відправника з gmail.com, ukr.net і т.д., швидше за все потрапить в спам.
  2. Використовуйте корпоративну пошту або поштові скриньки на особистому домені компанії, сайту, магазину і т.д.
  3.  Пропишіть для вашого домену, на якому знаходиться поштова скринька, додаткові записи в DNS для SPF, DKIM і DMARC. Ці параметри означають, що ви дозволяєте використовувати назву вашої електронної адреси в якості відправника з нашої системи, а також говорять про те, що всі повідомлення будуть підписуватися ключем вашого домену, що повністю блокує підробку повідомлень, поки вони дійдуть до ваших передплатникам.

Для спрощення налаштувань ключів SPF, DKIM і DMARC в системі SendExpert розроблений інтерфейс-підказка для кожної адреси зворотної електронної пошти. У момент додання нової адреси електронної пошти або при перегляді і редагуванні вже існуючої, показується список налаштувань, який ми рекомендуємо додати у вашому домені.

При цьому Вам не варто генерувати ключі — система зробила все сама. Все, що потрібно, — це додати ці 3 рядки в DNS домену.

Майте на увазі, що для кожного домена необхідно прописати свій індивідуальний ключ!

Якщо Ви не вмієте прописувати DNS — просто покажіть або скопіюйте виділений текст вашому адміністратору, який налаштовував вам сайт або пошту. Слід також врахувати, що додання запису займає максимум кілька хвилин, але щоб налаштування «вступили в дію» в інтернеті, має пройти деякий час, мінімум 1 година.

Ці записи необхідно зробити лише один раз, і ви зможете впевнено користуватися отриманим результатом для всіх ваших розсилок.

Ось так за допомогою правильного налаштування зворотної електронної адреси можна значно збільшити ефективність вашої розсилки.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!