4 фази email-маркетингу

Дата публікації
23.01.2019

Email-маркетинг — не одноразова акція, а система взаємопов'язаних дій. Тому для кращої ефективності і порядку варто розбивати всі здійснювані активності на декілька етапів. Саме фазовий підхід до роботи з email-маркетингом допоможе досягти кращих результатів і налагодити процес регулярного підвищення конверсії.

У цьому матеріалі ми розберемо кожну із фаз та можливі помилки, які найчастіше допускаються на кожній з них.

1. Лідогенерація

На цій фазі ваша мета — збір бази контактів, де головне не швидкість, а якість. Для email-маркетингу — це особливо важливо, адже тут завжди є ймовірність потрапляння в спам, що не тільки знижує результати від поточної email-кампанії, але і впливає на майбутні.

Зазвичай база контактів збирається у декілька етапів різними інструментами.

Для цього вдаються до:

  1. розробки та оптимізації лендінгів;
  2. тестування лендінгів;
  3. створення декількох форм підписки;
  4. таргетованої і контекстної реклами;
  5. використання магнітів (бонусів).

Якщо кількість лідів не змінюється або ж база контактів надто повільно поповнюється новими даними, можливо, ви припустились наступних помилок:

  • недостатня кількість форм для збору контактів.
  • неякісний лендінг.
  • недоречні заклики до дії.

2. Налагодження  зв'язку

Друга фаза складається  із встановлення зв'язку з лідами, контакти яких ви зібрали. Важливим моментом цього епату є налаштування персоналізації. Йдеться як про персоналізацію звернень, тем, так і про підбір відповідного контенту для листів. Для цього необхідно виокремити головні цілі підписників і максимально структурувати базу, щоб виділити сегменти, з якими відбуватиметься подальша робота. Для збору необхідної інформації і подальшого встановлення і закріплення зв»язку з підписниками використовують наступні інструменти:

  1. тестування, анкетування підписників;
  2. аналіз переходів;
  3. тестування закликів до дії;
  4. сегментація за статтю, віком, місцем проживання.

Помилки, до яких вдаються на етапі знайомства і налагодження контакту з аудиторією, які нам доводилось найчастіше спостерігати:

  • загальні листи по всій базі.
  • Ігнорування виявлення потенційно цікавих пропозицій для конкретного підписника чи груп підписників;
  • відсутність автоматичних серій welcome-листів для нових підписників.

3. Конверсія

Для інтернет-магазинів конверсією зазвичай є покупка товарів. Для інших сфер діяльності це можуть бути реєстрація, бронювання зустрічі, завантаження продукту, виконання будь-якої спланованої цільового дії і т.п.

Для позитивних результатів на цьому етапі необхідні:

  1. тестування закликів до дії;
  2. застосування різних технік побудови воронок продажів;
  3. якісне обслуговування клієнтів.

Поширими ж помилками цієї фази є:

  • короткі компанії, які не встигають зацікавити.
  • неякісний зворотний зв'язок відразу після здійснення замовлення.
  • відсутність підтвердження замовлення.
  • відсутність зворотної реакції на дії клієнта.

4. Залучення

Ігнорування цього етапу — одна з найголовніших помилок маркетологів. Більшість припиняє взаємодію з клієнтом після підрахунків конверсії. Та одноразовий продаж — це не кращий результат. Правильно побудованою еmail-кампанію можна вважати тоді, коли одна покупка\розсилка переростає у постійну взаємодію з вашою фірмою. Якщо ви забудете про покупця після першого чеку, то наймовірніше ця людина не повернеться за наступною покупкою.

Інструменти, які допоможуть залишатися на зв»язку:

  1. автоматичні серії розсилок з вдячністю;
  2. розсилки зі спорідненими матеріалами\продуктами, які можуть зацікавити підписника

Отже, головне, що варто пам»ятати: email-маркетинг — це комплекс дій, а не одноразова розсилка.Розбивши роботу 4 фази і підійшовши однаково відповідально до кожного з етапів, результативність листів неодмінно виросте!

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!