1. Пробуйте різні день і час
На просторах інтернету можна знайти різні рекомендації щодо «найкращого часу для відправки» листів. Різні дослідження показують абсолютно відмінні результати. Одні стверджують, що найбільшу конверсію ви отримаєте у вівторок: люди вже не стресують з приводу початку робочого тижня, і готові до праці. Інші ж дослідження показують, що вівторок навпаки найбільш депресивний день тижня, і найкраща конверсія вас чекає у понеділок або середу в до 12 годин.
Що робити? Тільки шляхом спроб і помилок, тобто тестування часу і дня відправки допоможе вам розібратися що ж справді працює.Тому як аудиторія підписників у всіх різна і неоднорідна. У базі можуть знайтися підписники, які перевіряють пошту виключно вранці, а можуть бути цілковиті «сови», які заходять на пошту о 2 годині ночі.
Щоб дізнатися напевно і потрапити у потрібну хвилину і день — тестуйте.
2. Змінюйте тему листа
Тестуйте різні версії тем і прехедера для розсилки. Перевірте, як вплине на відкриття листів:
1) довжина речення;
Наприклад, варто враховувати, що мобільні версії поштових додатків не покажуть довге речення в темі повністю, як це може бути при читанні листа з комп'ютера або лептопа. Деякі смартфони покажуть користувачеві тільки 35-38 знаків, інші максимум 33. Також, можливо, що на коротку тему читачі відреагують активніше, а комусь знадобиться більше інформації, щоб зрозуміти чи цікавий для них ваш лист.
2) наявність великої літери;
Використовувати Caps Lock в принципі слід дуже обережно, інакше можна автоматично потрапити в списки спамерів. Але все ж можна спробувати акцентувати увагу на якомусь слові, щоб перевірити реакцію своїх підписників і поштових агентів.
3) тон речення;
Іноді покращити OR можна просто змінивши знак у кінці речення. Перевірте що більше зацікавить одержувачів — запитання або твердження.
4) персоналізація.
Спробуйте використовувати персоналізацію відразу в темі листа. Зробити це можна по-різному: звернутися до підписника на «ти Ви», використовувати його ім'я, назву компанії або згадати його професію (якщо володієте такою інформацією). Наприклад, «Як тобі встигнути більше в 2019 році?» «Андрію, хочете вільно володіти англійською?»
Експериментувати з темою можна довго і як завгодно: додавайте емодзі, використовуйте різну лексику, змінюйте стиль речень і т.д.
3. Замініть перший рядок листа
Не всі поштові клієнти відображають прехедер. Тому не забудьте спробувати замінити, перефразувати перше речення в самому тілі листа, за прикладом роботи з темою.
4. Використовуйте різні формули.
Лист повинен мати чітку структуру. Цього можна домогтися використовуючи спеціальні формули, які допоможуть правильно розмістити інформацію. Пробуйте різні варіанти послідовності і подачі інформації, щоб знайти найбільш доречний для вашого продукту і аудиторії формат. Наприклад, можете використовувати такі формули:
- «До-Після-Міст» або BAB (Before-After-Bridge). Спочатку подаєте інформацію про стан справ, ситуацію до якогось моменту, потім демонструєте результат, як все виглядає після. У кінці розповідаєте про ті «мости», за допомогою яких можна перебратися з боку «до» на сторону «після» — ваші продукти або послуги.
- «Проблема-Натиснути-Вирішити» або PAS (Problem-Agitate-Solve). Починаєте лист окреслюючи існуючу проблему, розвиваєте цю тему, вказуєте на всі незручності і труднощі, а закінчуєте пропозицією простого вирішення питання.
-Зірка-Ланцюжок-Гачок aбо SCH Star-Chain-Hook — в першому реченні презентуєте свою геніальну ідею, товар — «зірку» листа. Далі прописуєте «ланцюжок» фактів, причин, переваг і ловите читачів на «гачок» — яскравий заклик до дії.
- «Похвалити-Показати-Підштовхнути» або формула 3-х П (Praise-Picture-Push). Почніть з простого компліменту одержувачу, продовжите використовуючи причинно-наслідкові аргументи, які допоможуть отримати повне уявлення, створять «картину» про те, як ваш товар вплине на життя читача. У кінці листа підштовхніть одержувача до дії.
5. Тестуйте різні CTA
Заклик до дії — одна з найважливіших складових листи. Тому важливо, щоб він як максимально відповідав уподобанням одержувачів.
Якщо CTA не працює так як ви очікували, попрацюйте з підбором слів, шрифтів, дизайном кнопки, її розміщенням і т.д.
Ці 5 моментів — основні, з яких можна почати роботу з А В тестуванням у системі SendExpert. Використовуючи цей інструмент і отримуючи відповідну аналітику за результатами тестування, ви зможете краще зрозуміти своїх підписників і визначити ідеальні атрибути для своїх розсилок.