Перша розсилка: з нуля і до успішної конверсії

Дата публікації
30.09.2018

Часто клієнти звертаються до нас лише плануючи старт email-кампаній. З цього випливає, що у них немає практичного досвіду роботи з розсилками, а наявна база є старою і / або неактивною. У цьому випадку дуже важливим є грамотний старт: не обійтися без email-стратегії. Необхідно розробити поетапне керівництво, прописавши всі кроки: від запуску привітального листа до поділу бази на сегменти.

Тому, щоб запустити першу email-кампанію, в середньому необхідний наступний мінімальний набір послуг: розробка email-стратегії для ланцюжка листів, створення дизайну унікального шаблону листа і його адаптивна верстка, написання контенту для ланцюжка листів.

Створення першої email-розсилки для компанії IWT (ТОВ «Інтегровані Водні Технології»)

Компанія звернулася, побажавши замовити розробку дизайну шаблону, а також тексту листа.

Після ознайомлення з брифом ми отримали наступну інформацію:

  • інфопривід: 10 років компанії «Інтегровані Водні Технології» на українському ринку;
  • розсилка по невеликій «мертвій» базі (близько 2000 осіб);
  • раніше по цій базі розсилки не здійснювались.

Мета: Визначення вектора комунікації через інструменти email-маркетингу на найближчі два місяці. Грамотний старт email-кампанії.

Завдання:

  1. Розробка email-стратегії для відправки лацюжка листів.
  2. Сегментація бази на активних і неактивних.
  3. Розробка плану роботи з сегментами.
  4. Створення контенту першого привітального листа.
  5. Розробка універсального адаптивного шаблону (верстка, завантаження в систему).
  6. Розробка плану відправки листів відповідно до обраного вектору комунікації.
  7. Запуск розсилок в призначений час (згідно з планом).
  8. Аналіз результатів відправлених листів.
  9. Надання звіту та рекомендацій щодо подальших дій.

Рішення

1. Розробка email-стратегії для ланцюжка листів

Реанімуємо базу. У результаті отримуємо активне ядро підписників — це потенційні ліди компанії.

Далі створюємо стратегію ланцюжка листів з 4 етапів. Для кожного листа розробляємо план. Для першої і останньої розсилки IWT готуємо кілька варіантів листів — відповідно до кількості сегментів бази.

2. Створення унікального макету листа в адаптивному шаблоні

Дуже важливо, щоб зовнішній вигляд листа гармонійно «вписувався» у загальну концепцію бренду.

Проводимо дослідницьку роботу:

  • вивчення брендбуку компанії,
  • аналіз сайту,
  • аналіз дизайну і стилю контенту соціальних мереж.

Після розробки дизайну верстаємо і тестуємо лист:

  • перевірка через різних поштових клієнтів
  • коректність посилань
  • коректність відображення візуальних елементів

3. Написання текстів для розсилки

1) інфопривід

розповідаємо про 10-річчя компанії на ринку України: досягнення, значні події, плани на майбутнє;

2) тональність

зберігаємо дружній тон, який компанія використовує у спілкуванні зі своїми клієнтами в корпоративному блозі та соціальних мережах;

3) лаконічність

враховуємо, що частина користувачів переглядає лист на мобільному, тому його тема повинна бути короткою. Ми із замовником зупинилися на варіанті: «Ми прокачали насосний бізнес. Підсумки першої декади!»

4) персоналізація

створюємо ефект особистого зв'язку: розміщуємо фото і контакти менеджера у кінці листа і звертаємося безпосередньо до конкретного підписника;

 

5) релевантний контент

Якщо база неоднорідна, готуємо тексти, релевантні для кожної групи підписників.

У випадку IWT ми написали різні тексти для виділених під час сегментації бази двох груп учасників:

  • які раніше не купували товари і, найімовірніше, мало знали про компанію (база збиралася на виставках, конференціях);
  • які раніше здійснювали покупки і знайомі з брендом.

Результат

Не будемо приховувати — ми очікували хороший результат, проте навіть не гадали, що він буде настільки вдалим. Адже все-таки розсилка відправлялася по неактивній базі. Та цифри говорять самі за себе:

18,84% — це хороший показник відкриттів для першої розсилки, а з огляду на, що це була стара база — він просто чудовий! Насосний бізнес — досить вузьконаправлена сфера. 33 переходи на сайт — це хороший знак, показник того, що в базі є люди, які цікавляться тематикою, компанією і які можуть конвертуватися з часом у лідів.

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!