Одним з користувачів SendExpert є компанія «Армада» — юридична фірма, яка працює з клієнтами з усієї України. Вони шукали сервіс, який міг би забезпечити коректну та своєчасну відправку листів. Їхня база становила 100 000 адрес. Це були люди з різних куточків України, які звертались у компанію з яких-небудь питань.
У чому полягало завдання
Клієнти відразу зрозуміли, що таку кількість підписників не можна «згрібати» до однієї групи. Навіть невелика база вимагає фільтрації, адже адресант намагається налаштувати контакт з потенційним лідом, а не юрбою.
Тому перед початком розсилки маркетологи «Армади» насамперед провели сегментацію бази контактів.
Сегментація бази — це поділ списку підписників на відносно невеликі групи, об'єднані за певним критерієм.
Ми ніколи не заперечуємо, якщо клієнти вирішують самостійно провести сегментацію зібраної бази. Кожна компанія знає своїх підписників краще і, відповідно, краще орієнтується в тому, хто яку інформацію очікує отримати. Це допомагає зробити коректну пропозицію кожному сегменту і отримати бажану конверсію.
Знаючи особливості своїх компанії та клієнтів, команда «Армади» вибрали два основних критерії, за якими здійснювалося «сортування» адрес.
Перший — географічний.
Фахівці компанії розділили своїх передплатників щодо регіонів проживання.
Таким чином вони отримали 22 сегменти, що досить багато.
Треба бути дуже уважним при зборі та аналізі показників розсилок, які, навіть на візуальному, рівні можуть погано «вловлюватись» при такій кількості сегментів в одному проекті.
Саме ці проблеми вирішує опція мультипроектності системи SendExpert. Вона дає можливість створювати безліч проектів в одному обліковому записі, не дублюючи акаунти для кожного проекту окремо.
Це дозволило нашому клієнту створити 22 проекти й імпортувати в них відповідні сегменти.
В одному вікні одразу видно всі категорії підписників і їхні базові дані, а клікнувши на конкретний проект, можна отримати чітку статистику саме з цього сегменту.
Так клієнт отримує більш зручний і швидкий спосіб відстеження показників розсилки.
Сегментація за регіонами дала можливість виробити більш ефективну email-стратегію для кожного сегменту. Одне з рішень, яке прийняли фахівці «Армади», — це підготувати різні варіанти листів — український і російський — для регіонів, де більше поширена відповідна мова.
2. Другий — історія співпраці
Наступний етап сегментації полягав у поділі підписників на тих, хто вже давно знайомий з компанією, і тих, хто тільки нещодавно підписалися на розсилку.
Зміст листів для кожного сегменту мав бути індивідуальним, адже різні категорії підписників мають різні інформаційні потреби.
«Бувалі» хочуть дізнатися новинки, оновлення систем і отримати відповідні преференції за свою довіру і вірність компанії.
«Новачки» ж потребують основоположних даних: що це за компанія, в чому її особливості, список всіх послуг, систему бонусів для клієнтів і т.д.
Використовуючи можливості мультипроектної роботи в SendExpert, наш клієнт створив для кожного сегменту свої налаштування і шаблони листів.
Наприклад, це статистика по сегменту вже «перевірених» підписників. Створений для них лист приніс 9,31% відкриттів, що є непоганим показником для першої розсилки.
Результати розсилок по регіонах дозволили дізнатися, наскільки правильно здійснена сегментація щодо російськомовного населення і наскільки ефективним виявився такий підхід в принципі.
Лист російською мовою було відправлено на 4303 адреси і отримав 6,27% відкриттів.
Серед 3189 адресатів, яким була відправлена розсилка українською мовою, відкрило листи 4,23%. Подібні показники дають компанії привід переглянути свою email-стратегію для цього сегменту.
Отже, правильна сегментація і можливість мультипроектної роботи в SendExpert дала можливість нашому клієнту отримати точну статистику ефективності всіх дій своїх фахівців, дізнатися наскільки коректним виявився їхній підхід до створення листів і вже після першої розсилки, відштовхуючись від отриманих результатів, внести зміни у свою email-стратегію.