Робота з формою підписки й оптимізація зображень

Дата публікації
16.04.2019

1. Що означають функції «Залишити на сервері» і «Прикріпити до тіла листа» для зображень, пропоновані при створенні розсилки?

Ці функції позначають, яким чином зображення будуть довантажуватися в лист і відобразяться в ньому.

Так, пункт «Залишити на сервері» означає, що зображення будуть відображені в тілі листа, проте знаходитимуться вони на сервері і будуть завантажені в момент відкриття розсилки.

Ця функція ідеальна для тих, кому необхідно зменшити вагу листа.

Однак в деяких поштових сервісах, наприклад, Outlook, зображення можуть блокуватися. Тому, якщо у вашій базі переважна кількість корпоративних електронних адресатів, радимо скористатися функцією «Прикріпити до тіла листа».  

Якщо вибрати цей пункт, всі зображення будуть «зашиті» в електронне повідомлення і відкриються у всіх поштових системах.

2. Як «прив'язати» до форми підписки певну групу підписників в системі еmail і SMS розсилок SendExpert?

Для того, щоб з форми підписки нові підписники потрапляли в певну групу, для початку необхідно створити цю групу в розділі «Підписники», підрозділі «Групи».


Після цього перейдіть до створення форми підписки. У меню «Налаштування» необхідно відкрити пункт «Форми підписки».

У вікні необхідно натиснути на кнопку «Створити форму підписки». Далі ви побачите групи, які створили раніше.

В обрану групу будуть надходити підписники, які заповнили цю форму підписки.

3. Чи гарантує сервіс SendExpert конфіденційність бази і те, що вона не буде використана в комерційних цілях?  

Система SendExpert не надає послуг з продажу або розсилки за базами своїх клієнтів.

Керуючись Правилами користування  і Політикою конфіденційності, SendExpert гарантує безпеку особистих даних і даних, що використовуються клієнтом для розсилки.  

4. Частина підписників бажає отримувати розсилку на іншій мові. Чи є можливість перевести форму підписки і системні елементи листа на іншу мову?

Є можливість перекладу на російську та англійську мови.

Щоб нею скористатися, створюючи розсилку, виберіть у відповідному пункті налаштувань необхідну мову.

Не забудьте зберегти зміни, натиснувши кнопку «Зберегти у чернетки».

Після цього вам залишиться тільки створити контент розсилки на відповідній мові, а також «прив'язати» до цієї розсилки певну групу підписників, які бажають отримувати ваші електронні листи іншою мовою.

5. Як скласти макет листа правильно? Які елементи обов'язково необхідно використовувати в шаблоні?

Все залежить від того, який вид розсилки планується   відправляти: інформаційні, які продають, акційні, транзакційні, тригерні.

Існують класичні, прийняті в email-маркетингу правила щодо елементів, які рекомендують включати в шаблони листів:  

  • Прехедер
  • Логотип, розміщений   у правому верхньому кутку
  • текст
  • Заклик до дії
  • Менеджер і контактні дані
  • Кнопки соціальних мереж
  • форма відписки

Ширина шаблону — не більше 600 пікселів.  

У листі можна використовувати звернення на ім'я. Текст рекомендують розбивати на абзаци, в кожному з яких має бути не більше 5 рядків.

Листи, контент яких складається з одного зображення, бажано не використовувати, бо це знизить показники потрапляння розсилки в папку «Вхідні».  

Обов'язково використовуйте в акційних розсилках кнопки-заклики до дії. 

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!