Вимоги масової розсилки

Дата публікації
12.07.2019

Масова розсилка є одним з основних інструментів онлайн просування. Вона економить час та затрати, адже створюється тільки один лист і за допомогою автоматизованих процесiв надсилається необмеженій кількості підписників. Також непотрібно вручну налаштовувати повідомлення для кожного контакту в базі. Масова розсилка допомагає ефективно охоплювати цільову аудиторію і легко відстежувати статистику. 

Але мало створити базовий шаблон листа та надіслати його потрібній кількості контактів. Необхідно дотримуватися певних вимог розсилки, які стосуються необхідних елементів листа і нюансів відправки.

Вимоги до розсилки

1. Легальна база підписників.

Законність та легальність дій є найголовнішою вимогою при здійсненні будь-якої email-розсилки.

 Тому при масовій розсилці email листів обов'язково потрібно здійснювати запит на обробку особистих даних. Чітка відповідь «Так/Ні» отримувача у спеціальному вікні фактично виступає тут еквівалентом живого підпису. Також слушним кроком буде додати посилання на полiтику конфіденційності.

Також необхідно, щоб у самому листі укінці буол зазначено «Ви отримали цього листа, бо підписалися на розсилку компанії *назва вашої компанії* » або «Ви отимали цього листа, бо є клієнтом компанії *назва вашох компанії* ».

2. Елементи листа

Існують класичні, прийняті в email-маркетингу елементи, які повинні бути в шаблоні листів:

  • прехедер — текст, що буде видно на загальній сторінці електронної скриньки після теми листа;
  • логотип
  • текст — обов»язково повинен бути присутній як окремий елемент. Якщо він буде частиною зображення (наприклад, ви створили лист у графічному редакторі і зберегли все картинкою), то лист, який складатиметься тільки із зображення майже в обов»язковому порядку потрапить у спам;
  • заклик до дії
  • контактні дані
  • кнопки соціальних мереж

Найоптимальніша ширина листа — 600 px.

3. Коректна аутентифікація.

Якщо у поштового провайдера буде недостатньо даних для аутентифікації, то він може відхилити вхідну кореспонденцію та помістити її у папку спаму. Щоб запобігти цьому, треба налаштувати SPF-запис домену, підписати листи за допомогою ключа DKIM.

Цей підпис виступає в ролі паспорта домену відправника, він підтверджує, що лист був надісланий саме вами. Також убезпечити розсилку листів допоможе спеціальний SSL-сертифікат для поштових серверів. Ця технологія дозволяє відправляти посилання завдяки захищеному протоколу TLS.

4. Окремий IP для службових листів.

Транзакційні листи є найголовнішим посередницьким інструментом між вами та підписниками. До цих листів відносяться повідомлення про реєстрацію, листи з поновленням паролю, зміною статусу. Щоб ці листи не потрапляли до спаму, використовуйте окремий домен та IP-адресу для відправки. Це знадобиться у випадку, якщо домен для промо-розсилок потрапить у блеклист. Транзакційні листи будуть надходити незалежно від цього. 

5. Посилання відписки.

Це є обов'язковою вимогою всiх поштових сервісів. Листи, від яких не можна відписатися, з великою ймовірністю потраплять у папку спаму або будуть заблоковані. Тому в кожному листі повинні міститися чіткі інструкції про те, як можна відписатися від розсилки.

У листі також потрібно використовувати заголовок list-unsubscribe, оформлений по стандарту RFC. Перейшовши за таким посиланням, користувач має бути негайно відписаний від розсилки. 

Читайте також

Підпишіться на дайджест з email-маркетингу!